امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 22nd, 2015 2:55 | کد خبر : 13640 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد: اشتغال و ازدواج جوانان از مهم ترین دغدغه های دولت است

فرماندار پارس آباد گفت: ایجاد فرصت های شغلی و ازدواج جوانان از مهم ترین دغدغه های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی امروز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پارس آباد افزود: با کمک خیرین می توان بخش زیادی از مشکل اشتغال و ازداواج جوانان را برطرف کرد.

وی ادامه داد: ازدواج آسان و عمل به توصیه ها و فرامین امامان معصوم (ع) در تشکیل زندگی، موجب پایداری خانواده و سلامت و نشاط جامعه می شود.

احمدی با بیان اینکه وظیفه ستاد ساماندهی جوانان به عنوان اتاق فکر و مرکز خلق فکر و راهکار و تصمیم سازی بسیار موثر است، افزود: ایجاد اشتغال و حل مشکل ازدواج جوانان و زمینه‌سازی برای تفریحات و سرگرمی‌های سالم جزو دغدغه‌های تمامی دولت‌ها بوده که متاسفانه به دلیل عدم کارشناسی و اجرای صحیح طرح‌های دولت‌ها سبب از بین رفتن اعتبارات کلان دولتی در قالب بنگاهای زودبازده و عدم کارایی برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش مطالبات بانک‌ها می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به هفته ازدواج که از ۲۱ شهریور آغاز می‌شود، بیان کرد: هم‌سطح بودن افراد در امر ازدواج امری بسیار اساسی و مهم بوده که سبب پایداری خانواده‌ها و کاهش آسیب‌ها و طلاق‌های ناشی از تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی موجود می‌شود.

وی گفت: آزمایشات ژنتیک و برگزاری کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج زمینه‌ساز افزایش شناخت زوجین از وظایف و معیارها شده و سبب پایداری بیشتر خانواده‌ها می شود که ادارات متولی باید به این موضوعات بیشتر توجه کرده و ارائه اموزش‌ها به زوجین را قبل از ازدواج توسعه و گسترش دهند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

خود

به اقا بگید زیادی ژست نده خلخال را اباد کرد ماند پارس اباد

محسن

دراشتباهی برادر یا خواهر جناب احمدی مرد پرتلاشی هستند کمی فکر بکنید بعد نظر بدهید یاشا.