امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 6th, 2024 6:47 | کد خبر : 24912 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کتاب «خاطرات خیس» رونمایی شد

در همایش بزرگداشت مقام شامخ معلم و تجلیل از بازنشستگان و معلمان نمونه پارس آباد، از کتاب «خاطرات خیس»، دومین اثر «افشین خاک نژاد» رونمایی شد.

مغانه آنلاین- دوشنبه ۱۷-۰۲-۱۴۰۳

این آیین با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر آموزش و پرورش پارس آباد برگزار شد.

خاطرات خیس مجموعه داستان کوتاه است که به بعضی از موضوعات مهم و تأثیر گذار زندگی در جامعه ی امروزی از جمله پرهیز از القای یأس و ناامیدی ، تلاش برای باروری استعدادها و رسیدن به خود اتکایی، ازدواج اجباری و نتایج تلخ و ناگوارش، معیار های ازدواج موفق ، طمع، اعتماد و اعتبار نسنجیده ، ملاک ها و معیار های گزینش دوست خوب، دوری از خیانت ، اعتیاد به مواد مخدر و اثرات مخرب آن در ابعاد مختلف زندگی و آثار و نتایج طلاق اشاره دارد.

این خبر حاکیست، مجموعه اشعار شعرای شهرستان پارس آباد مغان، تحت عنوان «آرازین سسی» نیز پیشتر توسط همین نویسنده و فرهنگی پارس آبادی گردآوری و به چاپ‌ رسیده و علاوه بر اینها تا کنون مقالات، داستان ها و یادداشت های زیادی در زمینه های مختلف به خصوص در حوزه کتاب و کتابخوانی به قلم این هنرمند و نویسنده خوش ذوق در رسانه ها منتشر شده است.

خاک نژاد، پیش از این چندین سال در کتابخانه های عمومی پارس آباد فعالیت کرده و هم اکنون در آموزش و پرورش پارس آباد مشغول خدمت است.

اخبار مرتبط

نظرات