امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

احد بیوته منتخب اردبیل در مجلس:

منتقدان به انتخاب مردم احترام بگذارند

احد بیوته منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در انتخابات مجلس دوازدهم، هر گونه تخریب، تحقیر و توهین به نامزدهای حاضر در رقابت انتخابات اخیر را بی‌احترامی به انتخاب مردم عنوان کرد و گفت: منتقدان به انتخاب و رای مردم احترام بگذارند.

سطح آب‌های زیرزمینی در دشت اردبیل افت کرده است

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه سطح آب‌های زیرزمینی در دشت اردبیل سالیانه ۲۷ سانتی متر افت کرده است ، اظهار کرد: این دشت به‌دلیل اضافه برداشت از آب‌های زیرزمینی با خطر فرونشست مواجه شده است.

شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل رتبه برتر کشوری را کسب کرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه اول در شاخص بهره‌وری در بین شهرک‌های صنعتی کل کشور خبر داد.

۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر استان اردبیل الحاق شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۲۷ هکتار در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده ۱۱ شهر این استان الحاق شده و ۷۳۵ هکتار زمین در انتظار تایید شورای عالی شهرسازی و معماری ایران قرار دارد.

احیای آهوی مغان پروژه برتر کشور شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: طرح احیای آهو مغان به عنوان یکی از پروژه‌های موفق احیا در کشور انتخاب شد.

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل:

۷۶ درصد منابع بانک سینا در قالب تسهیلات پرداخت شده است

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل با بیان اینکه ۷۶ درصد منابع این بانک کشور در قالب تسهیلات به اقشار مختلف مردم پرداخت شده است، گفت: این رقم در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل ۸۲ درصد و از میانگین کشوری بیشتر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبرداد:

اجرای پروژه آب‌رسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد با ۲۵۰میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تکمیل اجرای پروژه آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

شهردارپارس آباد مغان : بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد

شهردار پارس آباد مغان گفت: بیش از ۱۰هزار تن آسفالت در شش ماهه اول سال جاری در این شهر توزیع شده و این کار تا بهبود نسبی وضعیت آسفالت تمام معابر شهر ادامه می‌یابد.

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل:

توانمند سازی معلمان گامی مهم در فرایند تعلیم و تربیت محسوب می شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: توانمند سازی نیروی انسانی به لحاظ تاثیر مستقیم آن بر کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی در مدارس، گامی مهم در فرآیند تعلیم و تربیت به شمار می رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

عملیاتی شدن الگوی کشت محصولات کشاورزی نیازمند برنامه‌ریزی مستمر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان این‌که الگوی کشت محصولات کشاورزی به‌عنوان برنامه تولیدات کشاورزی آینده، باید برآیندی قابل اجرا از تلفیق صحیح کلیه پتانسیل‌ها، محدودیت‌ها و نیازها باشد، عملیاتی شدن الگوی آن را نیازمند برنامه‌ریزی مستمر دانست.