امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژانویه 17th, 2020 3:37 | کد خبر : 23407 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مردم پارس آباد مغان در حمایت از سپاه پاسداران راهپیمایی کردند+تصاویر

مردم شهرستان مرزی پارس آباد مغان در حمایت از سپاه پاسداران، دفاع از اقتدار آفرینان و همدردی با خانواده شهدای سانحه هوایی راهپیمایی کردند.

افشین خاک نژاد/ مغانه آنلاین- مردم مومن و انقلابی پارس آباد امروز جمعه همگام با سراسر میهن اسلامی پس از اقامه نماز جمعه با هدف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه، شهدا و به‌ویژه سردار رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همدردی با شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و حمایت از سپاه و جبهه مقاومت راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی باشکوه، نمازگزاران با در دست داشتن پوسترها وپلاکاردها و تصاویری از سردار شهید سلیمانی، ضمن حمایت خود از سپاه پاسداران ،جبهه مقاومت و تکریم خانواده های جانباختگان سانحه هوایی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه فریاد زدند.
نمازگزاران در طول مسیر راهپیمایی- از مقابل مصلی امام خمینی(ره) تا میدان سپاه- با سر دادن شعارهای «سپاه ما دلاور است پیرو خط رهبر است»، « درود بر سپاه با صلابت» ،« لرزه افتاد به پیروان شیطان، ننگ ابد بر دشمنان قرآن»، « سپاه ما حامی حفظ دین است مخالف دشمن صهیونیسم است» و « آمریکا در چه فکریه ایران همش سپاهیه» از اقتدار و صلابت نظام و افتخار آفرینی سپاه در برابر استکبار جهانی حمایت کردند.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات