- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرماندار پارس آباد: اشتغال و ازدواج جوانان از مهم ترین دغدغه های دولت است

به گزارش مغانه، مهدی احمدی امروز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پارس آباد افزود: با کمک خیرین می توان بخش زیادی از مشکل اشتغال و ازداواج جوانان را برطرف کرد.

وی ادامه داد: ازدواج آسان و عمل به توصیه ها و فرامین امامان معصوم (ع) در تشکیل زندگی، موجب پایداری خانواده و سلامت و نشاط جامعه می شود.

احمدی با بیان اینکه وظیفه ستاد ساماندهی جوانان به عنوان اتاق فکر و مرکز خلق فکر و راهکار و تصمیم سازی بسیار موثر است، افزود: ایجاد اشتغال و حل مشکل ازدواج جوانان و زمینه‌سازی برای تفریحات و سرگرمی‌های سالم جزو دغدغه‌های تمامی دولت‌ها بوده که متاسفانه به دلیل عدم کارشناسی و اجرای صحیح طرح‌های دولت‌ها سبب از بین رفتن اعتبارات کلان دولتی در قالب بنگاهای زودبازده و عدم کارایی برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش مطالبات بانک‌ها می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به هفته ازدواج که از ۲۱ شهریور آغاز می‌شود، بیان کرد: هم‌سطح بودن افراد در امر ازدواج امری بسیار اساسی و مهم بوده که سبب پایداری خانواده‌ها و کاهش آسیب‌ها و طلاق‌های ناشی از تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی موجود می‌شود.

وی گفت: آزمایشات ژنتیک و برگزاری کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج زمینه‌ساز افزایش شناخت زوجین از وظایف و معیارها شده و سبب پایداری بیشتر خانواده‌ها می شود که ادارات متولی باید به این موضوعات بیشتر توجه کرده و ارائه اموزش‌ها به زوجین را قبل از ازدواج توسعه و گسترش دهند.

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "فرماندار پارس آباد: اشتغال و ازدواج جوانان از مهم ترین دغدغه های دولت است"

#1 Comment By خود On 2015/08/23 @ 1:43 ب.ظ

به اقا بگید زیادی ژست نده خلخال را اباد کرد ماند پارس اباد

#2 Comment By محسن On 2015/08/28 @ 9:24 ق.ظ

دراشتباهی برادر یا خواهر جناب احمدی مرد پرتلاشی هستند کمی فکر بکنید بعد نظر بدهید یاشا.