امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 2nd, 2023 5:35 | کد خبر : 24428 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تیم فوتسال شهید کارجو پارس آباد فاتح استان شد

تیم شهید کارجو شهرستان پارس آباد در رقابت های فوتسال نونهالان استان اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مغانه آنلاین-یکشنبه۱۱-۰۴-۱۴۰۲

این تیم در این دوره از رقابت ها توانست حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته و ضمن کسب مقام قهرمانی، به مسابقات کشوری راه یابد.

در فینال این مسابقات، دو تیم شهید کارجو پارس آباد و پیشرو خلخال به مصاف هم رفتند که تیم همیشه پیروزشهید کارجو در بازی قبل تیم صبا اردبیل را با نتیجه ۴بر۳پشت سرگذاشته بود در این دیدار نیز با ارائه بازی منسجم، منطقی، فنی و تماشگر پسند، موفق به شکست پیشرو خلخال با نتیجه ۳بر ۱و کسب مقام قهرمانی شد.

تیم شهید کارجو پارس آباد که بارها موفق شده در رقابت های فوتسال رده سنی نونهالان سطح شهرستان و استان در جایگاه نخست قرار گیردهمچنین امتیاز کشوری مسابقات سال ۱۴۰۳ را به دست آورده است.

سید مالک کارجو سادات، سرمربی تیم فوتسال شهید کارجو پس از اتمام رقابت ها و کسب عنوان اولی توسط تیمش، با بیان اینکه بازیکنان این تیم،با غیرت و تعصب مثال زدنی برای کسب این جایگاه بازی کردند،گفت: در این دوره از مسابقات، تیم های شرکت کننده در بازی های داخل سالن اغلب قدرتمند بودند که با وجود این، تیم شهید کارجو توانست با شکست حریفان برای چندمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

وی با تبریک کسب این افتخار و پیروزی شیرین و ارزشمند را به همشهریان و جامعه ورزشی گفت: تیم شهید کارجو به منظور شرکت در رقابت های کشوری فوتسال نونهالان، از پنجم تیر ماه سال جاری در استان آذربایجان غربی به سر می برد.

اسامی کادر و بازیکنان تیم قهرمان شهید کارجو پارس آباد:

ایستاده از راست: سید مالک کارجو سادات (سرمربی)- آروین بهرو- رضا نوجوان- مبین مقیم امانی- امیرحسین عبدی-امیررضا اسفندیاری-آرمین حضرتی-طاها اسمعیلی- توحید اسفندیاری (مربی)

نشسته از راست: الشن جوادی- آروین قهرمانی-مهدی ناصح-طاها حسن پور-آریا عنایتی-محمد باقر ایمانی –ابوالفضل احمدیان.

خبرنگار مغانه آنلاین/ اعظم لطفی

اخبار مرتبط

نظرات