امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 2nd, 2014 5:20 | کد خبر : 4114 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

انجمن ادبی منطقه مغان آغاز به کار کرد

در جلسه ای با حضور مربیان ادبی کانون های پرورش فکری پارس آباد، گرمی، بیله سوار، جعفر آباد و اصلاندوز در مرکز یک پارس آباد، انجمن ادبی منظقه مغان آغاز به کار کرد.

IMAGE635345314657395066
به گزارش مغانه، در این نشست باب اله عزیزپور مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس آباد، ضمن خوشامدگویی به مربیان ادبی مراکز منطقه مغان، با اشاره به ضرورت شکل گیری این انجمن ادبی گفت: پرورش اعضای ادبی در کانون از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این انجمن می تواند در پایدارسازی اعضای جوان و برگزیده آفرینش های ادبی که سرمایه های کانون هستند نقش موثری ایفا کند.
وی خاطر نشان ساخت: این انجمن همچنین می تواند زمینه ی لازم برای پیوستن اعضای کانون به جامعه ی ادبی استان و کشور را فراهم آورد.
عزیزپور افزود: در سایه ی تشکیل چنین انجمنی اعضای ادبی کانون خواهند توانست در محیطی سالم و آرام، از دانش و تجربه های جمعی بهره ببرند و با تبادل افکار روند آموزش ادبی خود را تکمیل کنند.
تشکیل مستمر نشست ها، برپایی جلسه های نقد اثر، تعامل ادبی بین اعضا و شعرا و نویسندگان، دعوت از افراد خبره و صاحب نام در عرصه ی ادبیات و استفاده از تجربه های آنها برای ارتقای دانش ادبی اعضا و مربیان از مباحث عمده ی این نشست ادبی بود.
در ادامه ی نشست مربیان ادبی دیدگاه های خود را در خصوص انجمن ادبی منطقه مغان بیان کردند، سپس مربیان با خوانش آثار ادبی، به نقد و بررسی آثار یکدیگر پرداختند.
اعضای ادبی مراکز کانون هم اینک از کلاس های ادبی حضوری، کارگاه ها و بخش مکاتبه ای بصورت تخصصی بهره می برند.

اخبار مرتبط

نظرات