- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

انجمن ادبی منطقه مغان آغاز به کار کرد

IMAGE635345314657395066
به گزارش مغانه، در این نشست باب اله عزیزپور مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس آباد، ضمن خوشامدگویی به مربیان ادبی مراکز منطقه مغان، با اشاره به ضرورت شکل گیری این انجمن ادبی گفت: پرورش اعضای ادبی در کانون از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این انجمن می تواند در پایدارسازی اعضای جوان و برگزیده آفرینش های ادبی که سرمایه های کانون هستند نقش موثری ایفا کند.
وی خاطر نشان ساخت: این انجمن همچنین می تواند زمینه ی لازم برای پیوستن اعضای کانون به جامعه ی ادبی استان و کشور را فراهم آورد.
عزیزپور افزود: در سایه ی تشکیل چنین انجمنی اعضای ادبی کانون خواهند توانست در محیطی سالم و آرام، از دانش و تجربه های جمعی بهره ببرند و با تبادل افکار روند آموزش ادبی خود را تکمیل کنند.
تشکیل مستمر نشست ها، برپایی جلسه های نقد اثر، تعامل ادبی بین اعضا و شعرا و نویسندگان، دعوت از افراد خبره و صاحب نام در عرصه ی ادبیات و استفاده از تجربه های آنها برای ارتقای دانش ادبی اعضا و مربیان از مباحث عمده ی این نشست ادبی بود.
در ادامه ی نشست مربیان ادبی دیدگاه های خود را در خصوص انجمن ادبی منطقه مغان بیان کردند، سپس مربیان با خوانش آثار ادبی، به نقد و بررسی آثار یکدیگر پرداختند.
اعضای ادبی مراکز کانون هم اینک از کلاس های ادبی حضوری، کارگاه ها و بخش مکاتبه ای بصورت تخصصی بهره می برند.