امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 17th, 2020 1:57 | کد خبر : 23653 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هشدارهای پلیس در باره مراسم چهارشنبه آخر سال/به کادر درمانی فشار مضاعف وارد نکنیم

فرماندهی انتظامی پارس آباد با اشاره به انتشار ویروس کرونا، در باره تجمع کنندگان مراسم چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

به گزارش مغانه آنلاین، سرهنگ بهمنی فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد روز سه شنبه اظهار داشت: پلیس با افرادی که بخواهند با ایجاد سر و صدا یا پرتاب مواد محترقه خطرناک، ایجاد مزاحمت و نا امنی برای شهروندان کنند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

او با اشاره به شرایط خاص کشور به دلیل انتشار ویروس کرونا افزود: انتشار دهندگان تجمعات و گردهمایی برای برگزاری این مراسم که در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، باید به این موضوع توجه کنند که این امر با توجه به شرایط موجود فقط باعث ایجاد چالش برای شهروندان و دست اندرکاران درمان است و پیگرد قانونی خواهد شد.

بهمنی با اشاره به اینکه قطعا پلیس با انتشار دهندگان این دست فراخوان‌ها برخورد قانونی خواهد کرد، از شهروندان خواست به هیچ عنوان برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به این دست دعوت‌ها و فراخوان‌های گردهمایی توجه نکنند.

سرهنگ بهمنی با تاکید بر اینکه پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی‌تواند در ماموریت‌های خود موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری کرده و به توصیه‌های ارائه شده توجه کنند.

او با اعلام اینکه نباید با بی احتیاطی در استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، فشار مضاعف به کادر درمانی وارد کنیم افزود: در شرایط موجود، قطعا همکاری شهروندان با حضور خود در خانه، برای مصون ماندن از خطر بیماری و انتشار آن است که همه مسئولان بهداشتی نیز به آن توصیه می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود و شرایط پیش آمده در کشور به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، چهارشنبه آخر سال با سنوات گذشته متفاوت بوده و پلیس از هرگونه تجمع و مراسمات مرسوم در این رابطه با جدیت جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه هر گونه بروز حادثه برای شهروندان در این شرایط حساس، فشار مضاعف برای کادر درمانی به همراه خواهد داشت و باعث ایجاد خلل در اقدامات درمانی در مبارزه با ویروس کرونا می شود،‌ ادامه داد: پلیس استان با دست فروشان و عرضه کنندگان موادمحترقه با قاطعیت برخورد می کند.
وی از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب های ناشی از بکارگیری موادمحترقه و آتش زا، در صورت مشاهده عوامل تولید یا توزیع، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظرات