امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : دسامبر 2nd, 2016 6:36 | کد خبر : 19955 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نباید در برخورد با مقصران سانحه قطار تبریز- مشهد کوتاهی شود/ با تغییر مدیران توانمند مخالفیم

امام جمعه پارس آباد با اظهار تاسف از وقوع سانحه تاثر برانگیز برخورد قطارهای مسافری تبری- مشهد، گفت: نباید در برخورد با مقصران و مسببان این حادثه تلخ کوتاهی شود.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارس آباد، با ابراز گلایه از عزل و نصب مدیران منطقه افزود: ما مخالف تغییر و برکناری مدیران توانمند و شایسته هستیم باید مسوولی کنار گذاشته شود که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی می کند و از عهده وظایف و ماموریت های محوله نمی آید .

امام جمعه پارس آباد با اشاره به نقش و تاثیر ولایت فقیه در جامعه اسلامی، گفت: وجود پر برکت ولایت فقیه عامل اصلی عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمنان با دسیسه ها و ترفندهای گوناگون درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه در ایران اسلامی هستند چرا که حفظ وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه و درایت رهبری،باعث شکست آنان شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این قانون که در سال ۵۸ به تصویب رسیده، برگرفته از اسلام و قرآن و منابع اسلامی است از این رو همه ما موظف و ملزم به تبعیت از آن هستیم .

وی با اشاره به پیشرفت های کشورمان در عرصه ها و حوزه های مختلف اظهار کرد: با وجود تحریم ها و توطئه ها، ایران اسلامی در زمنیه های مختلف از جمله در حوزه پزشکی، هوا و فضا و نظامی به دستاوردهای بزرگی نایل شده و این پیشرفت ها و پیروزی ها دشمنان را نگران کرده است.

وی با اشاره به جنایات بی رحمانه گروهک تکفیری و تروریستی داعش با حمایت عربستان و آمریکا در سوریه ، از مردم مومن و ولایت مدار منطقه خواست تا با درنظر گرفتن شرایط دردناک آوارگان و پناهندگان سوری، دراهدای کمک نقدی و غیر نقدی به آنان مشارکت فعال داشته باشند.

وی همچنین خواستار تسریع در تکمیل فرودگاه،بیمارستان ۱۶۰تختخوابی ،چهار بانده کرده محور پارس آباد – سربند شد.

۲

 

اخبار مرتبط

نظرات