امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 7th, 2015 1:22 | کد خبر : 10176 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۵۳ هکتار حریم رودخانه ارس آزاد سازی شد

دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد مغان از آزاد سازی و رفع تجاوز ۱۵۳ هکتار از حریم رودخانه ارس در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش مغانه رحیم گلزاده روز سه شنبه گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه با هدف حفاظت و حمایت از انفال و منابع ملی و با اختیار حاصله از ماده ۹ لایحه قانونی رفع تجاوز از تاسیسات آب و برق کشور مصوب شورای انقلاب با حذف مراحل دادرسی و بدون تشکیل هرگونه پرونده کیفری و حقوقی با حضور نماینده دادستان انجام شد.

وی افزود: با تخریب ، تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز به شدت برخورد می شود و اجازه هیچ گونه دخل و تصرف به اراضی ملی و بیت المال داده نمی شود.

به گزارش روابط عمومی دادگستری ، وی اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلف با مسببان آن در چارچوب قانون برخورد قاطعانه صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

زارع اراضی واگذاری کشت صنعت

با سلام جناب آقای دادستان در خصوص اراضی واگذاری شرکت کشت وصنعت بخش یک حاشیه رود ارس روبروی روستای حاج حسن کندی اینجانبان کشاورزان بارها با مراجعه به امور آب مغان و نامه نگاری در سنوات ماضی به مدیران سابق نسبت به هشدار و بازه خطر بودن منقطه مورد نظر که نیاز به ساحل بندی ضروری است متاسفانه در اثر قصور عوامل امور آب وقت مغان طی سالهای قبل با افزایش آب رود ارس و شیب آن به سمت خاک ومرز کشور عزیزمان باعث فرسایش خاک وازبین رفتن آن و پیشروی ارس به سمت ایران تا پایین دست مزرعه مان شده است. از جنابعالی به عنوان مدعی العموم خواهشمندیم در اجحافی که در حق مان شده با مطالعه و استماع نظرات طرفی و کارشناسان امید است که تجدید نظر نمایید. من الله التوفیق