- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۱۵۳ هکتار حریم رودخانه ارس آزاد سازی شد

به گزارش مغانه رحیم گلزاده روز سه شنبه گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه با هدف حفاظت و حمایت از انفال و منابع ملی و با اختیار حاصله از ماده ۹ لایحه قانونی رفع تجاوز از تاسیسات آب و برق کشور مصوب شورای انقلاب با حذف مراحل دادرسی و بدون تشکیل هرگونه پرونده کیفری و حقوقی با حضور نماینده دادستان انجام شد.

وی افزود: با تخریب ، تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز به شدت برخورد می شود و اجازه هیچ گونه دخل و تصرف به اراضی ملی و بیت المال داده نمی شود.

به گزارش روابط عمومی دادگستری ، وی اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلف با مسببان آن در چارچوب قانون برخورد قاطعانه صورت می گیرد.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "۱۵۳ هکتار حریم رودخانه ارس آزاد سازی شد"

#1 Comment By زارع اراضی واگذاری کشت صنعت On 2015/04/10 @ 8:36 ق.ظ

با سلام جناب آقای دادستان در خصوص اراضی واگذاری شرکت کشت وصنعت بخش یک حاشیه رود ارس روبروی روستای حاج حسن کندی اینجانبان کشاورزان بارها با مراجعه به امور آب مغان و نامه نگاری در سنوات ماضی به مدیران سابق نسبت به هشدار و بازه خطر بودن منقطه مورد نظر که نیاز به ساحل بندی ضروری است متاسفانه در اثر قصور عوامل امور آب وقت مغان طی سالهای قبل با افزایش آب رود ارس و شیب آن به سمت خاک ومرز کشور عزیزمان باعث فرسایش خاک وازبین رفتن آن و پیشروی ارس به سمت ایران تا پایین دست مزرعه مان شده است. از جنابعالی به عنوان مدعی العموم خواهشمندیم در اجحافی که در حق مان شده با مطالعه و استماع نظرات طرفی و کارشناسان امید است که تجدید نظر نمایید. من الله التوفیق