امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 8th, 2015 1:56 | کد خبر : 14915 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

اعزام کاروان راهیان نور پارس آبادمغان به مناطق عملیاتی شمالغرب+ تصاویر

تعداد ۴۰۰نفر از دانش آموزان دختر شهرستان پارس آبادمغان در قالب کاروان راهیان نور امروز یکشنبه راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

 

به گزارش مغانه، این کاروان با حضور مسوولان محلی و و والدین دانش آموزان از مقابل یادمان شهدای گمنام این شهر عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند.

سرگرد “مطلب شاهی” فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در مراسم بدرقه این کاروان گفت:  در این اعزام ۴۰۰نفر از دانش آموزان بسیجی این شهرستان در قالب ۸ دستگاه اتوبوس و خودروهای سواری سبک، راهی مناطق عملیاتی در شمالغرب شدند.

IMG_0006_4
وی با بیان اینکه، شرکت کنندگان در این اردو به مدت سه روز از یادمان‌های شهداء در ارومیه، پیرانشهر و مهاباد بازدید خواهند کرد، افزود: برگزاری مراسم ادعیه، زیارت عاشورا، برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های این سفر معنوی به شمار می‌رود.

وی آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به این مناطق عملیاتی محسوب می شود.

IMG_0003_3

وی برگزاری این اردوها را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم دانست و گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در خنثی کردن برنامه ها و توطئه های دشمنان و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

عکس ها: از آران مغان

IMG_0002_1 IMG_0004_1 IMG_0008_3 IMG_0014_1 IMG_0018_5

 

اخبار مرتبط

نظرات