- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

اعزام کاروان راهیان نور پارس آبادمغان به مناطق عملیاتی شمالغرب+ تصاویر

 

به گزارش مغانه، این کاروان با حضور مسوولان محلی و و والدین دانش آموزان از مقابل یادمان شهدای گمنام این شهر عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند.

سرگرد “مطلب شاهی” فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در مراسم بدرقه این کاروان گفت:  در این اعزام ۴۰۰نفر از دانش آموزان بسیجی این شهرستان در قالب ۸ دستگاه اتوبوس و خودروهای سواری سبک، راهی مناطق عملیاتی در شمالغرب شدند.

IMG_0006_4
وی با بیان اینکه، شرکت کنندگان در این اردو به مدت سه روز از یادمان‌های شهداء در ارومیه، پیرانشهر و مهاباد بازدید خواهند کرد، افزود: برگزاری مراسم ادعیه، زیارت عاشورا، برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های این سفر معنوی به شمار می‌رود.

وی آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به این مناطق عملیاتی محسوب می شود.

IMG_0003_3

وی برگزاری این اردوها را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم دانست و گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در خنثی کردن برنامه ها و توطئه های دشمنان و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

عکس ها: از آران مغان

IMG_0002_1 IMG_0004_1 IMG_0008_3 IMG_0014_1 IMG_0018_5