امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 17th, 2019 9:37 | کد خبر : 23210 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی نباید تخریب شوند

امام جمعه پارس آباد با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی میان آحاد جامعه، گفت: دلسوزان و نیروهای وفادار به انقلاب و نظام اسلامی نباید تخریب شوند.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید سعید رشادی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس آباد افزود: دشمنان از راههای مختلف و از هر منفذی درصدد نفوذ و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو باید مراقب و هوشیار باشیم تا مبادا دشمنان و معاندان از اختلافات سلیقه ای جریان های سیاسی سؤاستفاده کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سالار سید و شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اضافه کرد: ما هرچه داریم از محرم است و انقلاب اسلامی، ریشه در محرم دارد و این در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری به وضوح دیده می شود.

رشادی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز در اول وقت، فلسفه و از اهداف اصلی قیام امام حسین(ع) است، بیان کرد: در وقت نماز باید شبیه خوانی ها و عزاداری ها تعطیل و برای برپایی هرچه باشکوهتر این فریضه الهی اهتمام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد با اشاره به نقش شبیه خوانی در ماندگاری و جاودانگی حماسه عاشورا گفت: در شبیه خوانی ها نباید برای نقش های موافق خوان از افراد لاابالی، خلاف کار و بدنام استفاده شود.

او به ضرورت ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه اشاره و نسبت به برپایی آیین های عزاداری به شیوه سنتی و ساده و نیز ساماندهی ایستگاه های صلواتی و حسینیه ها در مام محرم تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات