امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 5th, 2015 9:29 | کد خبر : 12466 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دانشگاه آزاد پارس آباد مغان ایستگاه مشاوره برپا کرد+ تصاویر

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامیبا پارس آباد مغان از برپایی ایستگاه مشاوره به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط این واحد در محل مصلی نماز جمعه خبر داد.

به گزارش مغانه به نقل از سایت سنجش و دانش مغان، پرویز طلوعی افزود: این اقدام  نوعی فرهنگ سازی و مشارکت دانشگاه آزاد در رفع برخی مشکلات و مسائل عمومی جوانان می باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه ایستگاه مشاوره گفت: این موضوع در جلسه ای که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری شهرستان برگزار شده بود با همکاری اداره بهزیستی شهرستان و در راستای اطلاع رسانی به خانواده ها ، با پخش بروشور و اطلاعیه جهت شناساندن آثار مخرب مواد مخدر بر زندگی جوانان و خانواده ها اجرا شد.

طلوعی با اشاره به اینکه همواره مواد مخدر و اعتیاد یکی از دغدغه های مسئولین شهرستان ، استان و کشور است افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد در همین راستا با ایجاد مرکز مشاوره در واحد دانشگاهی بصورت رایگان و با استفاده از اساتید مشاور مجرب و متعهد در حوزه های دینی، درسی،اخلاق،ازدواج، حقوقی، قضایی،ازدواج و دیگر مسائل روز اجتماعی به اساتید و دانشجویان مشاوره می دهد.

وی ایجاد زنجیره شعارهای اثرات مخرب اعتیاد و مواد مخدر، خانواده، جوان، پیشگیری، مشاوره و پخش بروشور در زمینه راههای مبارزه با اعتیاد و خدمات مشاوره ای رایگان از جمله برنامه های اجرا شده در این ایستگاه برشمرد.

۰۱ ۰۲[۱] ۰۳ ۰۴ ۰۵ ۰۶ DSC00447

اخبار مرتبط

نظرات

دانشگاهی

آقای… بهتر است دانشگاه آزاد پارس آباد مغان را از خطر اعتیاد به حق کشی و ظلم و تبعیض نجات دهید. واقعاً تأسف بار است که با آن وضعیت اسفناک دانشگاه، می آیید تو خیابان مشاوره پیشگیری اعتیاد می دهید!!!. عجب! رطب خورده کی منع رطب کند.

ذره بین دانشگاه

ظلم ، فساد، تبعیض و ناعدالتی هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آبادمغان در حق خیلی ها بوجود آمده، اینگار این دانشگاه ملک شخصی ویا ارثیه پدری برخی هاست و سایرین هم برده آنان است که اینچنین شاهد وضعیت موجود هستیم، برخی هاحقوق و مزایای کلان چند میلونی دریافت می کنند، اما خیلی از اساتید و کارکنان حدأقل حقوق را، آن هم با چند ماه تأخیر دریافت می کنند، در حالیکه به سرپرست این دانشگاه بعد از تأخیر بیش از دو سال از حکم سرپرستی قبلی ، طبق گزارش خبرگزاری آنا(خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی) در ۵ خرداد دوباره ابلاغ ابقاء سرپرستی داده اند. موافقت ابقاء سرپرستی فعلی جعفری بعد از دو سال بدون حکم ماندن، طبق شنیده هاو شواهد حاکی از آن است که به زور و با فشار برخی از آقایان نماینده از جمله برومند و افضلی فرد به سازمان مرکزی. جالب اینجاست که بعد از حدود یک و نیم ماه از ابلاغ این ابقاء سرپرستی، دوباره فیل آقای جعفری یاد هندوستان کرده تا اینکه توسط آقای محمد روحی عیسی لو، برای خودش یک مراسم معارفه دیگری برگزار کند، که روز شنبه ۹۴/۰۴/۱۳ در سالن کنفرانس دانشگاه با جمع آوری برخی کارکنان برای خود مراسم معارفه ابقاء سرپرستی برگزار کرده اند.
تا جایی که ما در این مملکت شاهد هستیم مراسم معارفه یک شخصی برای یک اداره ای، سازمانی و یا دانشگاهی، تا زمانی که آن فرد در آنجا حضور دارند فقط در اولین مرحله آنهم در طول دوره حضور ایشان در آنجا فقط یک بار مراسم معارفه برگزار می کنند. خیلی شرم آور و مسخره است، کسیکه قبلاً معرفی شده دوباره معرفی کنند، آنهم برای ابقاء سرپرستی و نیز بعد از یک و نیم ماه ابلاغ. اگر این شخص متعهد بوده و توانایی اداره این واحد دانشگاهی را داشتند، مسئولین سازمان مرکزی حتماً بعد از اولین حکم سرپرستی ۶ماهه و یا ۱ماهه جعفری، فوراً به دنبال آن حکم “ریاست” را برای ایشان صادر می کردند. از وضعیت حکم های ایشان و نیز برگزاری مراسم معارفه خنده آور ایشان، کاملاً مشخص است که در این دانشگاه چه می گذرد و چه خبرهایی است و برگزاری این مراسم معارفه به نوعی تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر روی وضعیت حاکم بر دانشگاه بوده است. به قول آن ضرب المثل معروف که می گویند:« کبک سرش را زیر برف می کند و فکر می کند کسی او را نمی بیند» در حالیکه خودش، خودش را نمی بیند بلکه دیگران مثل ذره بین همه چیز را زیر نظر دارند، که لذا اکثریت اساتید و کارکنان این دانشگاه از ظلم و فساد و تبعیض و ناعدالتی های موجود در حد انفجار بمب به ستوه آمده اند و شدیداً ناله می کنند و اگر هم فعلاً به مصلحتی، چیزی به زبان نمی آورد، بخاطر شرایط موجود و جو حاکم در این دانشگاه، بر اثر فشارهای جعفری (سرپرست تحمیلی) دانشگاه و برخی معاونان و همدستان وی می باشد.