امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : دسامبر 2nd, 2016 7:20 | کد خبر : 19976 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون فرماندار پارس آباد و بخشدار اسلام تعیین شدند

گفته می شود “عدالت حاجی پور” بخشدار فعلی اسلام آباد به عنوان معاون فرماندار پارس آباد مغان و “داور ممی زاده اجیرلو” به سمت بخشدار جدید اسلام آباد تعیین شده اند که به زودی در مراسمی رسماً معارفه خواهند شد.

به گزارش مغانه آنلاین، یک منبع آگاه در این زمینه گفت: عدالت حاجی پور که هم اکنون بخشدار اسلام آباد بوده قرار است به جای یاسر ندایی به عنوان معاون فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد معرفی و مشغول کار شود.

وی افزود: حاجی پور که از ۷ ماه پیش سکان بخشداری اسلام آباد را بر عهده دارد، قرار است طی روزهای آتی از بخشداری اسلام آباد خداحافظی کرده و به‌عنوان معاون فرماندار این شهرستان معارفه شود.

این منبع ادامه داد: با قطعی شدن جدایی حاجی پور از بخشداری اسلام آباد، گفته می شود داور ممی زاده اجیرلو که هم اکنون بخشدار بخش مرکزی اردبیل است به سمت بخشداری اسلام آباد منصوب شود.

وی خاطرنشان کرد: یاسر ندایی که از خرداد ۹۴ تا کنون پست معاونت فرمانداری پارس آباد را بر عهده داشت گفته می شود بعد از تودیع به عنوان مشاور فرماندار و مسئول دفتر فنی و عمرانی فرمانداری مشغول کار خواهد شد.

منبع: آران مغان

 

اخبار مرتبط

نظرات

همشهری

واقعا متاسفم در این شهر یک معاون فرماندار متخصص ومتعهد انتخاب نموده بودند که نهایتا درگیری نماینده و استاندار اردبیل بر سر موضوع انتخاب فرماندار پارس اباد منجر به برکناری معاون فرمانداریفرمانداری پاس اباد میشود .دردیست بس بزرگ و

حسن پروانه

بهتربنویسی فشارنماینده براستاندارمحترم .چون قانونا نماینده نمی توانددرعزل ونصب مدیران اجرائی دخالت کند .اماازبدشناسی شهرما هر۴سال این مشکل داریم