امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 15th, 2014 9:06 | کد خبر : 3547 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عدیل سروی رئیس جدید جهاد کشاورزی استان اردبیل شد

در آیینی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و برخی مسولان استانی، امروز /سه شنبه/ عدیل سروی مدیر اسبق جهاد کشاورزی پارس آباد، به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل معرفی می شود.

IMG_0016

به گزارش مغانه طبق دعوتنامه ارسال شده، مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و فعلی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ساعت 12 امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی و مسوولان ارشد و مدیران دستگاه های اجرایی استان اردبیل در محل ساختمان مرکزی جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.
در این آیین قرار است از زحمات و تلاش های عادل عبد ایمانی که به مدت 4 سال ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل را عهده دار بوده تجلیل و عدیل سروی معاون وی عهده دار پست ریاست جدید این سازمان شود.
از دیگر سوابق اجرایی و سمت های عدیل سروی می توان به مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌ اردبیل، معاونت توسعه و نیروی انسانی جهاد کشارزی استان و معاونت فنی و اجرایی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اشاره کرد.
سروی در دوران تصدی مدیریت جهادکشاورزی پارس آبادمغان، به عنوان یکی از مدیران و نیروهای توانمند منطقه منشأ توفیقات و خدمات ارزشمند زیادی در بخش کشاورزی بوده است که مردم این شهرستان به خصوص کشاورزان هنوز هم از خدمات و تلاش های او به نیکی یاد می کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

رسول احدی

مهندس عدیل سروی مدیر توانمند و شایسته ای است . ضمن تشکر و قدردانی از حسن انتخاب مسوولان استانی و کشوری، برای سروی نیز آرزوی توفیق روز افزون دارم.

ناشناس

ش.ا وا.ح
مهندس سروی مدیری است توانمند، خوش فکر، عملگرا، علمی و باشخصیت وقدرت بالا در برنامه ریزی و اجرا و دفاع از منافع عرصه تولید کشاورزی. لذا این حسن انتخاب را به تمامی تولیدکنندگان بخش کشاورزی و همکاران تبریک عرض می نمائیم.

مهدی محمدی

مهندس سروی مدیر و نیروی توانمند و لایقی است از پرودگار متعال برایشان آرزوی موفقیت دارم.

ناشناس

ای کاش تخصص و تعهد سرلوحه کارشان باشد نه سیاست گرایی
کشاور زی ما علیرغم انتظار مسئولان از مشکلات اولیه رنج میبرد
خودکفایی در امر تولید محصولات کشاورزی در همین نزدیکیهاست غافل نباشید

ناشناس

امیدوارم که خداوند توفیق عنایت فرماید جهادکشاورزی را به جایگاه واقعی خودش برساند , تابع دستورات نمايندگان نباشد.توان تولید بالقوه این استان را به فعلیت برساند البته نه با آمارهای کذائی و دهن پرکن که قبلیها و دیگران انجام میدهند. خودکفایی در امر تولید محصولات کشاورزی که بصورت آرمانی مطرح میشوداستعداد رسیدن به این آرمان در این کشور بالاخص در این استان نهفته است.آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم.

ناشناس

با نام و یاد خدا مسئولیت جدید را به ایشان تبریک گفته و از خداوند متعال مسئلت میداریم که به ایشان توفیق روزافزون عنایت فرماید که جهادکشاورزی استان اردبیل را نجات دهند چرا که از جهادکشاورزی استان اردبیل ویرانه ای بیش نمانده است.

ناشناس

همگان اذعان دارند که ایشان مدیر شایسته ای هستند ولی به عمل کار برآید به سخندانی نیست. کارآیی ایشان زمانی مشخص خواهد شد که برای این جهادکشاورزی ویران شده استان اردبیل چه کاری بکنند.آیا مثل دیگران با آمارسازی اتلاف وقت خواهند نمود یا کار عملی و واقعی انجام خواهند نمود

ناشناس

با سلام و آرزوی موفقیت برای همه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، آقای سروی لایق ترین فردی هستند که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل شدند ، ایشان ، دلسوز ، مهربان ، با دیانت ، صادق ، با پشتکار و طرفدار همه اقشار جامعه و دلسوز می باشند.
الحق که لیاقت وزارت دارد .
انشاء الله در رده های بلند زیارتشان کنیم.
انشاء الله
یوسف

ناشناس

کاش برای مهندس سروی سنگ اندازی و توطئه چینی نکنند تا ایشون هم با تمام توانشون بتونند به کشاورزی اردبیل رونق بدن.مخصوصا نمایندگان