امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 10th, 2014 3:08 | کد خبر : 5750 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش پارس آباد منصوب شد

طی مراسمی معاون جدید آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش پارس آبادمغان معرفی شد.

898

به گزارش مغانه، در این مراسم که در نماز خانه مدیریت شهرستان پارس آباد برگزار گردید ، سید حسن موسوی به عنوان معاون جدید آموزش و پرورش این منطقه معرفی و از زحمات شهناز محمدی معاون قبلی با اهدای لوح، قدردانی شد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

معلم ابتدایی پارس آباد

انتصاب بجا و شایسته آقای سید حسن موسوی را تبریک عرض می کنم . انشاء الله انتخاب این بزرگوار منشاء خیر و برکت برای منطقه باشد .

جعفرمجردی

انتصاب موسوی را به سمت معاونت اداره تبریک عرض می نمایم انسان شایسته ای که تجارب ارزنده ای دارد و روابط عمومی اش خیلی سطح بالاست حتما” موفق خواهد شد . از ایشان می خواهم به کیفیت آموزشی بپردازد و از مدیران توانمند استفاده کند .خداوند توفیق دهد انشالله

ناشناس

باسلام همکاران ابتدایی از باخبر شدن معاونت اقای موسوی خیلی خوشحال شدند .

فرهنگی

آقای دهقان مدیر شایسته و لایق آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ؛
از اینکه فردی لایق، شایسته و باتجربه جناب آقای سید حسن موسوی را به سمت معاونت آموزش ابتدایی انتصاب نموده اید از صمیم قلب از شما متشکریم و برای ایشان و حضرتعالی آرزوی توفیق و خدمت صادقانه به مردم بزرگوار منطقه و فرهنگیان عزیز را از خداوند منان مسئلت داریم .

سید رضا میرحاتمی سیاهمزگی

نام نیکو گر بماند زآدمی به کزو ماند سرای زرنگار

همکار و دوست بزرگوارم جناب آقای سید حسن موسوی

خدا را شاکرم که با عنایات خود برگی دیگر بر افتخارات و شایستگیهای جنابعالی افزوده شد ،.انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است از صمیم قلب تبریک عرض می کنم ، مطمئنا” مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء شایستگی ها و توسعه آموزش ابتدایی را در منطقه فراهم خواهد نمود. توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.

از طرف : سید رضا میرحاتمی سیاهمزگی

ناشناس

انشاء الله انتصاب آقای موسوی منشاء خیر و برکت برای منطقه پارس آباد ، علی الخصوص فرهنگیان باشد.

همکار فرهنگی

آقای احمد دهقان مدیریت محترم آموزش وپرورش پارس آباد
ازاینکه آقای سید حسن موسوی که یکی از افراد با تجربه ودارای جایگاه ویزه دربین همکاران ابتدایی می باشد را به سمت معاونت آموزش ابتدایی انتخاب نموده اید از جنابعالی کمال سپاس را داریم امیدواریم باعث خیر وبرکت برای مجموعه شما ومنطقه باشد

مریم

خانم محمدی معاون قبلی آموزش ابتدایی، فردی متکبر و خودبزرگ بین و درعین حال ناکارآمد بودد. فکر می کردد قرار است مادام العمر در این سمت باشد. متاسفانه نتوانست از مسئولیتی که به وی سپرده شده بود به نحو مطلوب در راستای خدمت به نظام تعلیم و تربیت استفاده کند. به هرحال برایشان آرزوی سلامتی و برای آقای موسوی که از نیروهای توانمند و مجرب هستند در ایجاد تحول و رفع نواقصات و کمبودها و مشکلات مربوط به حوزه معاونت آموزش ابتدایی آرزوی موفقیت دارم.

علی انوری

جناب آقای سید حسن موسوی
احتراما ً
بر خویش فرض می دانم از سوی خود و همه همکاران عزیزم ، انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به معاونت آموزش ابتدایی صمیمانه تبریک عرض نمایم.

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب معاونت آموزش ابتدایی بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این مجموعه عظیم علمی تمنا دارد.

با تجدید احترام علی انوری

مدیر دبستان

انتصاب آقای سید حسن موسوی را به سمت معاونت آموزش ابتدایی تبریک عرض می نمایم. ایشان جایگاه بسیار خوبی در بین مدیران و آموزگاران منطقه دارند و همه از عملکرد ایشان از زمان کارشناس مسئول آموزش عمومی بودن راضی هستند . ایشان حتی در بین دبیران راهنمایی و متوسطه محبوب هستند . برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به منطقه پارس آباد از خداوند منان مسئلت دارم .

ناشناس

جناب اقای سید حسن موسوی
انتخاب به جا و شایسته جنابعالی رابه سمت معاونت آموزش ابتدایی پارس آباد تبریک عرض نموده و برای تان آرزوی موفقیت دارم.(معاونت بی بدیل آموزشی)

ناشناس

جناب آقاي سيد حسن موسوي
انتخاب جنابعالي را به سمت معاونت آموزش ابتدايي پارس آباد تبريك عرض نموده و برايتان آرزوي موفقيت دارم.

زمان آذریان

آقای سید حسن موسوی از نیروهای مجرب و لایق آموزش و پرورش پارس آباد هستند و بدون شک با انتخاب وی شاهد تحول جدی در آموزش ابتدایی خواهیم بود. ضمن تبریک از خداوند برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

مدیر مدرسه ابتدایی

بنده از آقای دهقان به خاطر این انتخاب تقدیر و تشکر می کنم . و انتصاب آقای موسوی را به سمت معاون آموزش ابتدایی به ایشان و کلیه همکاران فرهنگی منطقه تبریک عرض می کنم . بنده شناختی که از آقای موسوی ایشان فردی مجرب ، لایق ، شایسته و مردمی هستند . حتما” آموزش ابتدایی منطقه پیشرفت علمی زیادی نسبت به گذشته خواهد داشت . با تشکر

میر حامد مولایی

جناب اقای سید حسن موسوی
انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی را به سمت معاون اموزش ابتدایی اداره اموزش و پرورش شهرستان مرزی پارس اباد مغان تبریک عرض نموده و برایتان ارزوی موفقیت دارم*