امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آوریل 18th, 2021 6:40 | کد خبر : 24090 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تولید و اشتغال باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد گفت که تولید، کارآفرینی و اشتغالزایی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

مغانه آنلاین-یکشنبه ۲۹-۰۱-۱۴۰۰

حجت الاسلام باقری بنابی امروز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس آباد افزود: رفع موانع تولید و پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان و نیز ایجاد فرصت های شغلی، نقش بسیار مهمی در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری دارد و به پیشرفت و توسعه کشور می انجامد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی از سوی مقام معظم رهبری، اضافه کرد: نامگذاری شعار امسال نشان دهنده تاکید رهبر معظم انقلاب، نسبت به رفع و کاهش نواقص و موانع مسیر تولید و حمایت جدی از فعالان این عرصه است.

او با بیان اینکه نباید شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، باعث غفلت مسوولان از کارآفرینان و تولیدکنندگان شود، بر استفاده مطلوب و صحیح از ظرفیت های کشت و صنعت های مغان و پارس در حل معضل بیکاری منطقه و افزایش تولید تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در این شهرستان گفت: برگزاری دوره های مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج برای زوج های جوان، می تواند باعث تحکیم و پایداری خانواده و کاهش میزان طلاق شود.

او با انتقاد از عملکرد مسوولان آرد و نان و غله شهرستان و استان به خاطر بی توجهی به مشکل کمبود نان درپارس آباد، بر حل سریع و ریشه ای معضل کمبود آرد و نان در این منطقه تاکید کرد.

امام جمعه پارس آباد با تاکید بر ضرورت احیا و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، از تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد و افزود: دوری از این فریضه الهی باعث اشاعه فساد و معضلات اخلاقی، بی بندوباری و به ویژه بی حجابی در جامعه می شود.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای رشد فضایل اخلاقی و انسان با خدا و قرآن دانست و گفت: روزه گرفتن باعث تعالی، خودسازی و تقویت روح پرهیزکاری و تقوا در انسان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات