امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 17th, 2015 1:18 | کد خبر : 8774 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

باند قاچاق مواد مخدر در پارس آبادمغان متلاشی شد

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان مرزی پارس‌آباد خبر داد.

به گزارش مغانه، سعید صابری اظهار کرد: ما به محض اطلاع از فعالیت این باند با مراقبت‌های لازم موفق شدیم 4 کیلو و 900 گرم مواد مخدر را از نوع تریاک از این قاچاقچیان که قصد مبادله مرزی آن را داشتند کشف و ضبط کرده و عوامل باند را دستگیر کنیم.

وی افزود: دو تن از اعضای این باند توسط ماموران مرزبانی هنگ مرزی پارس‌آباد دستگیر شده و مواد مخدری که قرار بود از طریق مرز به آن طرف انتقال داده شود کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد گفت: ماموران مرزبانی هنگ با گسترش سطح اطلاعاتی وسیع و به‌کارگیری منابع فعال در سطح حوزه‌های ماموریت توانستند دو نفر از اعضای باند قاچاق مواد مخدر را که اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی در حوزه‌های مرزی می‌کردند شناسایی و طرح دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دهند.

صابری در مورد نحوه دستگیری آنها بیان کرد: ماموران مرزبانی هنگ پس از کسب اطلاعاتی در مورد اقدامات و تحرکات آنها متهمان را تحت نظر و تعقیب قرار داده که در عملیاتی غافلگیر‌کننده در داخل روستای مرزی محمدرضالو دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: در این عملیات ماموران موفق شدند یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و در بازرسی از ساک‌دستی متهمان مقدار 4 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شده و خودروی آنها نیز روانه پارکینگ شد.

صابری در پایان سخنان خود گفت: این افراد قصد دارند با پخش مواد مخدر در بین جوانان مرزنشین در کنار رسیدن به سود کلان ریشه‌های نشاط را در جوانان بخشکانند و ما مرزبانان مصمم هستیم که سوداگران مرگ را در اهداف شوم ناکام بگذاریم و عرصه را برای آنها تنگ کنیم. فارس

اخبار مرتبط

نظرات