امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 1st, 2024 11:25 | کد خبر : 24716 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آغاز شمارش آرا در شعب روستایی و سیار استان اردبیل

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از آغاز شمارش آرا در شعبات روستایی استان خبر داد و گفت: در شعبات شهری، عوامل برگزاری انتخابات باید تا زمان حضور آخرین رای دهنده در شعبه حضور و آرای شهروندان را اخذ کنند.

مغانه آنلاین- جمعه۱۱-۱۲-۱۴۰۲

بهروز زلالی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه رای گیری در اغلب روستاهای استان خاتمه یافته است، گفت: مردم منتظر اعلام خاتمه انتخابات هستند و لازم است فرمانداران ومسئولین مرتبط تلاش کنند اگر در شعباتی هنوز افرادی برای رای دادن حضور دارند، فوری آرا را اخذ و شمارش را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: در شعبات شهری بر حسب گزارش‌های فرمانداران، مردم هنوز حضور دارند و رای گیری تا اخذ آخرین رای ادامه دارد و اگر درخواستی از ناحیه استانداران برای ادامه رای‌گیری باشد در مرکز کشور تصمیم‌گیری خواهد شد اما تمدید بعد از ساعت ۲۴ بعید به نظر می‌رسد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل به عوامل برگزاری انتخابات گفت: بعد از شمارش آرای اخذ شده، عوامل صندوق باید صورتجلسه‌های بخش و شهرستان‌های فرعی را به حوزه انتخابیه مربوطه ارسال کنند و سه برگه صورتجلسه را برای فرمانداری ، دفتر نظارت بر انتخابات و داخل صندوق آرا در نظر بگیرند.

وی افزود: علاوه بر این باید ته‌برگ تعرفه ها، صورتجلسه ها، اقلام غیر مصرفی و تعرفه‌های دست نخورده را به همراه آرا در پاکت‌های جداگانه گذاشته و در داخل صندوق‌های آرا مجلس شورای اسلامی بیندازند و صندوق‌های مجلس خبرگان خالی باشد.

در شعب شهرستانها در صورت حضور مردم ، فرمانداران رای گیری را تا ساعت ۲۴ ادامه دهند.

 

اخبار مرتبط

نظرات