- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

باند قاچاق مواد مخدر در پارس آبادمغان متلاشی شد

به گزارش مغانه، سعید صابری اظهار کرد: ما به محض اطلاع از فعالیت این باند با مراقبت‌های لازم موفق شدیم 4 کیلو و 900 گرم مواد مخدر را از نوع تریاک از این قاچاقچیان که قصد مبادله مرزی آن را داشتند کشف و ضبط کرده و عوامل باند را دستگیر کنیم.

وی افزود: دو تن از اعضای این باند توسط ماموران مرزبانی هنگ مرزی پارس‌آباد دستگیر شده و مواد مخدری که قرار بود از طریق مرز به آن طرف انتقال داده شود کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد گفت: ماموران مرزبانی هنگ با گسترش سطح اطلاعاتی وسیع و به‌کارگیری منابع فعال در سطح حوزه‌های ماموریت توانستند دو نفر از اعضای باند قاچاق مواد مخدر را که اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی در حوزه‌های مرزی می‌کردند شناسایی و طرح دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دهند.

صابری در مورد نحوه دستگیری آنها بیان کرد: ماموران مرزبانی هنگ پس از کسب اطلاعاتی در مورد اقدامات و تحرکات آنها متهمان را تحت نظر و تعقیب قرار داده که در عملیاتی غافلگیر‌کننده در داخل روستای مرزی محمدرضالو دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: در این عملیات ماموران موفق شدند یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و در بازرسی از ساک‌دستی متهمان مقدار 4 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شده و خودروی آنها نیز روانه پارکینگ شد.

صابری در پایان سخنان خود گفت: این افراد قصد دارند با پخش مواد مخدر در بین جوانان مرزنشین در کنار رسیدن به سود کلان ریشه‌های نشاط را در جوانان بخشکانند و ما مرزبانان مصمم هستیم که سوداگران مرگ را در اهداف شوم ناکام بگذاریم و عرصه را برای آنها تنگ کنیم. فارس