امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : جولای 6th, 2017 10:36 | کد خبر : 22043 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آئین معارفه مدیرعامل جدید کشت و صنعت پارس برگزار شد+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با حضور اعضای هیات مدیره ، معاونان ، مدیران و روسای واحدهای تولیدی و اداری این شرکت برگزار شد.

به گزارش مغانه آنلاین، “فریدون توحیدی مقدم” رئیس هیات مدیره کشت و صنعت پارس در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات “گلچین” ، حضور “کاظم پور” را به عنوان یکی از مدیران حوزه تولیدات کشاورزی بر پایه صنعت نوین کشاورزی به این شرکت تبریک گفت و تصریح کرد: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه  بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست که آقای گلچین به دلیل افتخار بازنشستگی از شرکت خداحافظی و جناب کاظم پور با انرژی مضاعف و با بهرمندی از تکنولوژی نوین کشاورزی سیاست های تولیدی و اقتصادی شرکت را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های کشت و صنعت پارس اظهار کرد: این بنگاه اقتصادی در سایه همت و تلاش کارگران و کارکنان و تلاش جدی و برنامه ریزی خوب مدیران در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.

وی با اعلام اینکه طرح ها و پروژه های بزرگ و مهمی هم اکنون در این شرکت در دست اجراست، ادامه داد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، تولیدات این شرکت از نظر کمی و کیفی به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

در این مراسم همچنین “سید مصطفی عمادی” مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت توسعه ملی و “آرتین شاه نظری” و “مسعود علیان” اعضای محترم هیات مدیره شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در سخنان جداگانه ای ضمن تشکر از خدمات مدیرعامل پیشین و آروزی توفیق برای مدیر عامل جدید ، ابراز امیدواری کردند که با عنایت پروردگار متعال و بهره مندی از تجارب و تخصص خویش گام مهمی در توسعه و آبادانی شرکت بردارد.

ارسلان کاظم پور مدیر عامل جدید شرکت پارس نیز با ابراز خرسندی از ورود به جمع صمیمی و گرم شرکت، در خصوص سیاست های کاری و مدیریتی خویش مباحث و مواردی را مطرح کرد.

در این آئین با ارائه حکمی از سوی “فریدون توحیدی مقدم” رئیس هیات مدیره شرکت ، “ارسلان کاظم پور” به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس منصوب و از خدمات “جلال گلچین” مدیر عامل پیشین شرکت تشکر و قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظرات