امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 27th, 2016 11:22 | کد خبر : 16318 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

راه ارتباطی ۲۵قشلاق پارس آبادمغان بازگشایی شد

رئیس امور عشایری پارس آباد از بازگشایی راه ارتباطی ۲۵روستای عشایری در این شهرستان خبر داد.

اسلام پهلوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش سنگین برف در سه روز گذشته، جاده های مواصلاتی این روستاها مسدود شده بود که با تلاش بی وقفه اکیپ های امور عشایری منطقه بازگشایی شد و تردد در این جاده ها جریان دارد.

وی میزان بارش بارف در مناطق عشایری این شهرستان را بیش از ۳۰سانتی متر اعلام کرد و افزود: بارندگی های اخیر گرچه باعث مسدود شدن راه ارتباطی قشلاقات و روستاهای عشایری شد و مشکلاتی را به وجود آورد اما سبب خوشحالی دیم کاران و دامداران و عشایر منطقه گردید.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰درصد عشایر استان در این شهرستان ساکن هستند، اظهار کرد: برنامه های خوبی برای رونق بخش عشایری و توسعه جاده های مواصلاتی و بهبود وضعیت معیشتی و درآمد این قشر زحمتکش در دست اجراست.

 

اخبار مرتبط

نظرات

تقدیر و تشکر

بنده یکی از عشایر زاده شهرستان پارس آباد از تلاش و کوشش بی وقفه آقای مهندس پهلوان نهایت تقدیر و تشکر را دارم الحق و انصاف ایشان با دردست گرفت سوکان اداره در جهت بهبود راههای عشایری و پیگیری سایر مشکلات بخش عشایری قدم مثبتی برداشته است خداوند پشت پناهتان….

بردیا

سالهاست عشایرین منطقه با شرایط سختی به دامداری و تولیدات دامی خود ادامه میدهند وعده ای هم در اینخصوص خیلی ضرر کردند وهیچگونه پیشتیبانی اعم از تسهیلات کم بهره وغیره از طرف اداره عشایری وامور دام ارائه نمیشود