- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

راه ارتباطی ۲۵قشلاق پارس آبادمغان بازگشایی شد

اسلام پهلوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش سنگین برف در سه روز گذشته، جاده های مواصلاتی این روستاها مسدود شده بود که با تلاش بی وقفه اکیپ های امور عشایری منطقه بازگشایی شد و تردد در این جاده ها جریان دارد.

وی میزان بارش بارف در مناطق عشایری این شهرستان را بیش از ۳۰سانتی متر اعلام کرد و افزود: بارندگی های اخیر گرچه باعث مسدود شدن راه ارتباطی قشلاقات و روستاهای عشایری شد و مشکلاتی را به وجود آورد اما سبب خوشحالی دیم کاران و دامداران و عشایر منطقه گردید.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰درصد عشایر استان در این شهرستان ساکن هستند، اظهار کرد: برنامه های خوبی برای رونق بخش عشایری و توسعه جاده های مواصلاتی و بهبود وضعیت معیشتی و درآمد این قشر زحمتکش در دست اجراست.

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "راه ارتباطی ۲۵قشلاق پارس آبادمغان بازگشایی شد"

#1 Comment By تقدیر و تشکر On 2016/01/27 @ 6:31 ب.ظ

بنده یکی از عشایر زاده شهرستان پارس آباد از تلاش و کوشش بی وقفه آقای مهندس پهلوان نهایت تقدیر و تشکر را دارم الحق و انصاف ایشان با دردست گرفت سوکان اداره در جهت بهبود راههای عشایری و پیگیری سایر مشکلات بخش عشایری قدم مثبتی برداشته است خداوند پشت پناهتان….

#2 Comment By بردیا On 2016/01/29 @ 10:05 ق.ظ

سالهاست عشایرین منطقه با شرایط سختی به دامداری و تولیدات دامی خود ادامه میدهند وعده ای هم در اینخصوص خیلی ضرر کردند وهیچگونه پیشتیبانی اعم از تسهیلات کم بهره وغیره از طرف اداره عشایری وامور دام ارائه نمیشود