امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 17th, 2017 9:55 | کد خبر : 21320 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۶۱زندانی جرایم غیرعمد در پارس آباد آزاد شدند

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد از آزادی ۶۱نفر از زندانیان محکوم جرایم مالی و غیر عمد این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روز جمعه مغانه آنلاین، علی حبیب پور در حاشیه آیین اهدای سبد کالا و کمک نقدی به خانواده های نیازمند زندانیان این شهرستان در آستانه سال نو گفت: این تعداد از مددجویان جرایم غیر عمد واجدشرایط با کمک یک میلیارد ریالی خیّران و افراد نیکوکار و گذشت و عفو شاکیان از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشته اند.
وی افزود: همچنین از اول امسال تا کنون بیش از۲۰۰ خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن قرار گرفته ودر مجموع ۶۰۰میلیون ریال  کمک نقدی و سبد کالا دریافت کرده اند.
وی درادامه بیان کرد: براساس طرح جدید، به مناسبت دهه فجر و در آستانه سال نو زمینه آزادی۷۵ نفر از محکومان مالی غیر عمد از زندان فراهم شده است که مجموع محکومیت آنان با بیش از ۵۰درصد عفو و گذشت شاکیان و روش مصالحه انجمن حمایت زندانیان سه میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال می باشد که امید است با اجرایی شدن این طرح زندانیان مشمول این طرح نیز  به آغوش خانواده خود باز گردند.
در این مراسم که در محل دفتر امام جمعه پارس آباد و با حضور فرماندار، امام جمعه و شرکت ۱۵۶نفر از همسران زندانیان برگزار شد، ۱۵۰میلیون ریال کمک نقدی و سبد کالا در بین خانواده های نیازمند زندانیان منطقه توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظرات