امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : دسامبر 3rd, 2016 10:01 | کد خبر : 20000 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۴۰۰میلیارد ریال صرف تجهیز بیمارستان ۱۶۰تختخوابی پارس آباد می شود

فرماندار پارس آباد از تکمیل طرح احداث ساختمان بیمارستان ۱۶۰تختخوابی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: برای تجهیز این بیمارستان بزرگ به اقلام و امکانات پزشکی و درمانی ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار صرف خواهد شد.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی در جریان بازدید از پروژه ملی بیمارستان در حال ساخت پارس آباد افزود: این بیمارستان که جزو بیمارستان های بزرگ کشور است هم اکنون حدود ۸۵درصد پیشرفت دارد و با تکمیل، تجهیز و بهره برداری از آن بخش اعظمی از کاستی ها و نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه و شهرستان های همجوار برطرف می شود.

وی چهار بانده کردن محور ارتباطی پارس آباد – اردبیل را از مطالبات و خواسته های اصلی و به حق مردم پارس آباد دانست و گفت: برای تکمیل طرح توسعه و چهار بانده کردن جاده پارس آباد- سربند به طول ۳۰کیلومتر حدود ۲۵۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تخصیص این رقم از محل اعتبارات شهرستان میسر نیست.

وی با بیان اینکه با اعتبارات شهرستان نمی توان این طرح عظیم را به سرانجام رساند، خواستار تخصیص و تزریق اعتبار کافی و کلان از محل ردیف ملی برای این طرح شد.

فرماندار پارس آباد با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این شهرستان اظهار کرد: با عنایت و نگاه ویژه دولت، بزرگ ترین پروژه ها از نظر اعتبار و تعداد در این منطقه مرزی در دست اجراست که با تکمیل و راه اندازی آن ها شاهد جهش عمرانی و اقتصادی خوبی در منطقه خواهیم بود.

پارس آباد به عنوان دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان اردبیل در کناره های رودخانه ی مرزی ارس (آراز) قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

نظرات