امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژانویه 26th, 2018 7:30 | کد خبر : 22580 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پایتخت نشینان برای پارس آباد تعیین تکلیف نکنند/ افتتاح بیش از ۴۹۰طرح عمرانی در منطقه

فرماندار پارس‌آباد مغان گفت: در طول چهار سال گذشته ۴۹۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۹۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

جمشید کریمی / مغانه آنلاین- فرماندار شهرستان پارس آباد مغان گفت: افرادی که در خارج از شهر و در تهران نشسته اند، در  امورات شهرستان تصمیم گیری و تعیین تکلیف نکنند چراکه صاحبان اصلی منطقه همین افراد مومن حاضر در مصلای امام خمینی(ره) و اهالی شهرستان هستند که با نظر ، مشارکت و همکاری این عزیزان برنامه ها و مشکلات منطقه را حل خواهیم کرد  و اجازه دخالت آنها را در مسائل شهرستان نخواهیم داد.

اکبر صمدی اظهارداشت:  در اغتشاشات اخیر مردم بر اساس احساس وظیفه خود به میدان آمدند و نشان دادند بر خلاف تبلیغات دشمنان ، در ایستادگی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده والایی برخوردارند.

فرماندار پارس آباد بابیان اینکه اگر در منطقه پول گندم ،سویا پرداخت نشود،و یا بیمارستان و  فرودگاه تغییر در افتتاح و بهره برداری آنها باشیم آقایان اعلام می کنند کار دولت بوده توضیح داد: پس چرا موقع پرداخت پول گندم و سویا نفری پیدا شده و اظهار می نمایند که من گرفته ام ویا آقای موقع بهره برداری و افتتاح فرودگاه ویا بیمارستان ظاهر شده و می فرمائید  من آورده ام .

وی تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته بیش از ۴۹۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۹۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

صمدی با اعلام اینکه مجوز دستگاه  MRI برای شهرستان پارس آباد مغان صادر شده است افزود : بعد از پی گیری های مکرر مجوز دستگاه  MRI  اخذ شده  و تا عید نوروز راه اندازی می شود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان بابیان اینکه طرح ناحیه عمرانی اول و دوم با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده  و عملا کار واگذاری آن شروع شده است افزود:

مساحت پایاب ناحیه عمرانی دوم سد خداآفرین ۱۰ هزار هکتار می باشد که از این میزان ٨٠٠ هکتار باغ های مجهز به سامانه آبیاری قطره ای ، ۶ هزار و ۵٠٠ هکتار مزارع مجهز به سامانه آبیاری بوسیله ماشین های سنترپیوت و ٣ هزار و ٢٠٠ هکتار مزارع مابین سنترپیوت ها مجهز به سامانه آبیاری کلاسیک ثابت با آبپاش متحرک است.

نماینده دولت در منطقه گفت :  برای بازسازی باند پرواز فرودگاه به طول سه کیلومتر با سه لایه آسفالت، محوطه سازی، فنس کشی و توسعه و بازسازی ساختمان فرودگاه بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و بعد از نزدیک ۵ سال تعطیلی به بهره برداری رسیده و از دهه مبارک فجر امسال بلیط فروشی آن شروع شده  است.

وی در ادامه به پروژه گاز رسانی به روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت : ۲۴۷ روستا در این شهرستان گاز رسانی شده و ۱۵۲ روستا تنها در طی ۵ سال گذشته از نعمت گاز خانگی بهره مند شده اند بیش از ۸۵ درصد روستاها شهرستان گاز رسانی شده اند .

صمدی  افزود: همچنین فاز دوم مسکن مهر با ۱۲۹۶ واحد با اعتبار بالغ بر ۸۹ میلیارد تومان  به پایان یافته و در دهه فجر امسال  افتتاح خواهد شد.

وی همچنین یاد آوری کرد : بیمارستان ۱۶۰تختخوابی پارس آباد که ساختمان آن کاملا تکمیل شده و اداره راه شهر سازی بالغ بر ۴۰میلیارد تومان  و برای تجهیز آن شبکه بهداشت درمان نیز بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان  هزینه شده  است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: عملیات اجرایی چهار بانده کردن محور پارس آباد مغان به سربند به طول ۲۲ کیلو متر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال اجراست.

اخبار مرتبط

نظرات