امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 17th, 2014 1:18 | کد خبر : 6993 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مانور بازگشایی مدارس در پارس آباد برگزار شد

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، همزمان با سراسر استان اردبیل دومین مانور بازگشایی مدارس با حضور ناظرین استانی و مسوولان محلی در تمامی مدارس پارس آباد و به صورت نمادین در هنرستان گلشن شاهد این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش مغانه، مدیر آموزش و پرورش در این مراسم با قدردانی از حضور مسئولین شهرستانی و استانی در مانور بازگشایی مدارس شهرستان پارس آباد گفت : برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه اقدامات لازم انجام پذیرفته و آموزش و پرورش با بیش از دو هزار پرسنل آماده تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز می باشد.

احمد دهقانی با اشاره به تحول بنیادین در آموزش و پرورش ، دانش آموزان را یکی از رکن های اصلی این تحول دانسته و از دانش آموزان خواست باکسب مدارج علمی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز با اشاره به بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس گفت:   باید دانش آموزان در تمام برنامه های زندگی خود، شهدا را سرمشق و سرلوحه خود قرار دهند چرا که این خون شهدا است که باعث امنیت و آسایش و رشد و پیشرفت کشورشده است.

حجت الاسلام حسن باقری درادامه با استناد به آیه های قرآنی و احادیث بر اهمیت تعلیم و تربیت اشاره نموده و انسان ها راخلیفه و جانشین خداوند در روی زمین دانست و تاکید کرد : خداوند در وجود انسانها این ظرفیت را بوجود آورده که در تمام زمینه ها به رشد و پیشرفت دست یابد و به دانش آموزان توصیه کرد در کنار کسب علم ، تزکیه نفس را فراموش نکنند چرا که علم با تزکیه، انسان را به بالاترین مراتب دنیوی واخروی می رساند.

در ادامه مراسم از یکی از جانبازان جنگ تحمیلی ، دانش آموزان برترعلمی و تربیتی مدرسه با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و دانش آموزان پس از اتمام مراسم با استقبال مهمانان راهی کلاس های درس شدند.

به گزارش مغانه، در ادامه ناظرین استانی به همراه اکیب های مدیریت با حضور در برخی مدارس منطقه، از امکانات و اقدامات انجام گرفته در راستای برنامه های پروژه مهرماه بازدید کردند.

اخبار مرتبط

نظرات