امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 8th, 2020 9:27 | کد خبر : 23633 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار: تعطیلی پمپ بنزین های پارس آباد صحت ندارد

فرماندار پارس آبادمغان گفت که تعطیلی و توقف فعالیت جایگاه های عرضه سوخت به علت شیوع کرونا که امروز یکشنبه خبر آن در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

عدالت حاجی پور شماگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه آنلاین با بیان اینکه تعطیلی پمپ بنزین ها کذب محض است، افزود: انتشار این گونه شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی با اهداف خاصی صورت می گیرد و با منتشرکنندگان برخورد خواهد شد.

فرمانداربا تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بسته شدن  جایگاه های سوخت شهرستان وبخش ها به هیچ عنوان صحت ندارد، ادامه داد: تعطیلی و توقف فعالیت جایگاه های عرضه انواع سوخت و سی ان جی، نه تنها اصلاً در دستور کار نیست بلکه جایگاه داران به صورت شبانه روز و با رعایت نکات بهداشتی، مشغول خدمت رسانی هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه شهروندان به شایعات توجه نکنند، اظهار داشت : بنزین به حد کافی در جایگاه‌ها سوخت در شهرستان موجود است و هیچ یک از جایگاه داران حق بستن و تعطیلی خودسرانه پمپ بنزین را ندارند .

وی به مردم شهرستان توصیه کرد که به شایعات مطرح پیرامون بسته شدن پمپ بنزین های شهرستان توجه نداشته باشند زیرا بنزین به میزان کافی وجود دارد.‌

حاجی پور از فعالان فضای مجازی خواست از هرگونه شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی و نیز التهاب آفرینی در میان مردم به شدت اجتناب کنند.

وی همچنین در خصوص توزیع رایگان  ماسک طبی گفت: هماهنگی های لازم برای توزیع رایگان از فردا بین خانواده‌ها در مناطق مختلف شهرانجام گرفته که با توزیع رایگان ماسک علاوه بر ایجاد آرامش روانی در جامعه ،جلوی سودجویی افراد فرصت طلب گرفته می شود.

*جمشید کریمی- خبرنگار

اخبار مرتبط

نظرات