امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 12th, 2015 8:54 | کد خبر : 8630 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار: ازدواج، اشتغال و مسکن، مهم ترین دغدغه ی جوانان پارس آباد است

فرماندار پارس‌آبادمغان گفت: ازدواج، اشتغال و مسکن، مهم ترین و اساسی ترین دغدغه ی جوانان این شهرستان مرزی است.

به گزارش مغانه، ناصر نصیری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: جوانان سرمایه بزرگ کشور هستند که در صورت توجه و بها دادن به ایده‌ها و استعدادهای این قشر عظیم می‌توانیم زمینه توسعه و آبادانی جامعه را رقم بزنیم و بسیاری از امور اجتماعی و فرهنگی را با تسهیل و تسریع بیشتری به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه پارس‌آباد دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل است٬ بیان کرد: باید با توجه به جمعیت این شهرستان که عمدتا قشر جوان هستند معضلات ازدواج، مسکن و اشتغال آنها مد نظر قرار گرفته و مسئولان و دست‌اندرکاران این امور با جدیت و تلاش بیشتری برای رفع دغدغه‌های جوانان در این حوزه‌ها ورود پیدا کنند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی اصولی و دقیق نسبت به رفع مشکلات جوانان شهرستان تصریح کرد: باید با مبنا قرار دادن این قشر عظیم در برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها و با توجه به مرزی بودن شهرستان کارها را به گونه‌ای به پیش ببریم که مشکلات حوزه جوانان با سرعت بیشتری برطرف شده و زمینه‌های اشتغال و ازدواج آنها فراهم آید.

نصیری با اشاره به ضرورت پرداخت وام‌های ازدواج بدون قوانین دست و پاگیر و صرف زمان زیاد در این زمینه افزود: ضروری است با این امر زمینه ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج آسان فراهم آید تا بستر اشاعه ازدواج در بین جوانان شهرستان میسر شود تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم که در این زمینه نقش خانواده‌ها نیز بسیار خطیر است چرا که حمایت و نیز نگرش خانواده‌های تاثیر زیادی در امر ازدواج فرزندان دارد.

وی با تشریح استعدادها و قابلیت‌های اقتصادی شهرستان پارس آباد گفت: با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان اعم از اقتصادی٬ طبیعی٬ گردشگری و سایر مزایا و قابلیت‌های استان می توانیم در سوق دادن جوانان به سوی تولید و تشکیل تعاونی‌ها گام برداشته و زمنیه اشتغال آنها را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه نشاط و سرگرمی و ورزش و تفریحات سالم خواسته اصلی جوانان است٬ افزود: جوانان این مرز و بوم آرمان‌گرا و سرمایه بزرگ کشور هستند و برای حل مشکل اساسی آنان مسئولان فرهنگی و بانک‌های عامل باید با قاطعیت اقدام کنند تا زمینه رشد استعدادها و ظرفیت‌های این قشر عظیم و به تبع آن رشد جامعه میسر شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات