امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : فوریه 7th, 2016 5:35 | کد خبر : 16601 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عیدی کارمندان دولت ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال تعیین شد

هیات دولت در جلسه خود به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری، پاداش پایان سال ۱۳۹۴ کارکنان دولت را مبلغ ثابت ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال تعیین کرد.

 به گزارش مغانه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، جلسه امروز بعد از ظهر هیأت دولت به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.

در این جلسه، اعضای هیات دولت مقرر کردند دستگاه های اجرایی موضوع قانون خدمات کشوری و قانون محاسبات عمومی کشور، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضاییه و سایر دستگاه های اجرایی مشمول قوانین خاص مجاز هستند به کارمندان خود (رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت،قراردادی و موقت)، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ثابت ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۳۹۴ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت نمایند.

همچنین میزان عیدی بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کار افتادگی و حقوق وظیفه وارث مستخدمین متوفای مشمول صندوق های بازنشستگی و صندوق معذوریت و از کارافتادگی جهاد کشاورزی، صندوق های بازنشستگی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و سایر صندوق های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی نیز مبلغ ثابت ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال خواهد بود که از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی ذیربط قابل پرداخت می باشد.

موضوع افزایش سرمایه شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از دیگر مصوبات جلسه دولت بود.

کلمات کلیدی: ,

نظرات

خودتون قضاوت کنین اگه این عیدی رو به کارمندانی که۱میلیون تومن حقوقشونه بدن جمع پولش میشه۱میلیونو۷۰۰هزارتومن در حالی که بعضیا ماهانه۷میلیون تومن زیر حگمشونه ….ایا این عدالته