امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژانویه 19th, 2018 4:43 | کد خبر : 22567 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عشایر دشت مغان سرآمد عشایر کشور است

امام جمعه اصلاندوز عشایر دشت مغان را سرآمد عشایر کشور دانست و گفت:انصافا عشایر دشت مغان نسبت به سایر عشایر کشور از امکانات زیادی برخوردارند.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین”عظیم اسدزاده” در یادواره شهدای بسیج عشایری ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین مراسم و با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم معنوی گفت:اقشار مختلف مردم و مسئولان امروز یکبار دیگر برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و شهدا در این یادواره حضور یافتند.

وی همچنین با قدردانی از سپاه ناحیه عشایری برای برگزاری پرشکوه یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل و همچنین نیروی انتظامی گفت:حضرت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل نسبت به عشایر مغان عنایت ویژه ای دارند و در راستای رفع مشکلات مردم بطوری جدی تلاش کرده و خواهند کرد.

امام جمعه اصلاندوز افزود:عشایر امروز نسبت به قبل از انقلاب تفاوت زیادی پیدا کرده،بطوری که اگر امروز در قشلاقات و روستاها امکانات گاز،آب و برق وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اسدزاده عشایر دشت مغان را سرآمد عشایر کشور دانست و گفت:در جلسات متعدد کشوری که حضور می یابیم انصافا عشایر مغان نسبت به سایر عشایر کشور از امکانات زیادی برخوردارند.

وی افزود:اگر مشکلی هم هست با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان این مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می شود.

امام جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام بخصوص شهدای بسیج عشایری و با اشاره به نقش موثر عشایر در طول تاریخ کشور گفت:عشایر همیشه مرزبان،مرزدار و غیرتمند هستند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان با بیان اینکه موضوع شهرستان شدن اصلاندوز طبق اعلام استاندار اردبیل حل شده است و ،اظهار امیدواری کرد که با عنایت ویژه استاندار مشکل بازگشایی گمرک اصلاندوز و راه آهن اردبیل،مغان نیز حل شود.

منبع: ارس تبار

اخبار مرتبط

نظرات