- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

عشایر دشت مغان سرآمد عشایر کشور است

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین”عظیم اسدزاده” در یادواره شهدای بسیج عشایری ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین مراسم و با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم معنوی گفت:اقشار مختلف مردم و مسئولان امروز یکبار دیگر برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و شهدا در این یادواره حضور یافتند.

وی همچنین با قدردانی از سپاه ناحیه عشایری برای برگزاری پرشکوه یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل و همچنین نیروی انتظامی گفت:حضرت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل نسبت به عشایر مغان عنایت ویژه ای دارند و در راستای رفع مشکلات مردم بطوری جدی تلاش کرده و خواهند کرد.

امام جمعه اصلاندوز افزود:عشایر امروز نسبت به قبل از انقلاب تفاوت زیادی پیدا کرده،بطوری که اگر امروز در قشلاقات و روستاها امکانات گاز،آب و برق وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اسدزاده عشایر دشت مغان را سرآمد عشایر کشور دانست و گفت:در جلسات متعدد کشوری که حضور می یابیم انصافا عشایر مغان نسبت به سایر عشایر کشور از امکانات زیادی برخوردارند.

وی افزود:اگر مشکلی هم هست با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان این مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می شود.

امام جمعه اصلاندوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام بخصوص شهدای بسیج عشایری و با اشاره به نقش موثر عشایر در طول تاریخ کشور گفت:عشایر همیشه مرزبان،مرزدار و غیرتمند هستند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان با بیان اینکه موضوع شهرستان شدن اصلاندوز طبق اعلام استاندار اردبیل حل شده است و ،اظهار امیدواری کرد که با عنایت ویژه استاندار مشکل بازگشایی گمرک اصلاندوز و راه آهن اردبیل،مغان نیز حل شود.

منبع: ارس تبار