امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : می 19th, 2017 8:08 | کد خبر : 21740 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

شروع رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرو روستا در پارس آباد

همزمان با سراسر کشور ،کار رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در پارس آبادمغان آغاز شد.

به گزارش مغانه آنلاین، فرایند رای گیری طبق اعلام وزارت کشور از راس ساعت هشت صبح در این شهرستان شروع شده و دست کم تا ساعت ۱۸امروز ادامه دارد.

جضور گسترده  مردم مناطق شهری و روستایی برای شرکت در انتخابات در شعبه های اخذ رای دیده می شود و آنان پیش از ساعت ۸ صبح، شناسنامه به دست در محل های رای گیری حضور داشتند.

در انتخابات امروز ۲۳۰شعبه ثابت و سیار کار جمع آوری آرای واجدان شرایط رای دادن را بر عهده دارند که از این تعداد ۸۲شعبه شهری و بقیه روستایی است.

بر اساس اعلام فرماندار پارس آباد در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهرو و روستا ۱۲۶هزار نفر در پارس آباد واجد شرایط رای دادن هستند.

اکبر صمدی افزود: افزون بر ۵هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و پشتیبانی برگزاری انتخابات امروز را برعهده دارند.

وی ادامه داد: از نظر تعرفه رای و دیگر ملزومات و اقلام مورد نیاز هیچ گونه کمبود و نگرانی وجود ندارد و همه دستگاه ها و نهادها که در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند د رآماده باش کامل به سر می برند .

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات