امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 24th, 2015 9:20 | کد خبر : 8894 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سند زمین دانشکده کشاورزی پارس آباد به نام دانشگاه محقق اردبیلی منتقل می شود

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در جلسه هیات امنای دانشگاه محقق اردبیلی از استاندار اردبیل خواسته شد تا زمینه انتقال سند مالکیت زمین دانشگاه محقق اربیلی در پارس آباد مغان را از دانشگاه تبریز به این دانشگاه فراهم کند.

به گزارش مغانه، کمال االدین پیرموذن افزود: در این جلسه که با حضور میر قسمت موسوی عضو کمیسیون آموزش عالی و نماینده گرمی مغان ، استاندار اردبیل و دیگر اعضای هیات امنا برگزار شد ، همچنین بر افزایش اعتبارات پژوهشی دانشگاه تاکید و تکمیل کتابخانه بزرگ محقق اردبیلی نیز تصویب شد.

وی با اشاره به مسایل دانشگاهی استان اضافه کرد: در جلسه ای که با رییس کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد، مذاکراتی در باره ایجاد ردیف مستقل اعتباری برای دانشگاه صنعتی سبلان مورد بحث قرار گرفت .

وی با بیان اینکه، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان پیش از ایجاد داشگاه محقق اردبیلی وابسته به دانشگاه تبریز بود اظهار کرد: بر این اساس مالکیت زمین موجود در پارس آباد مغان همچنان به نام دانشگاه تبریز می باشد.

وی اضافه کرد: برای پارک علم و فن آوری استان اردبیل نیز ردیف مستقلی پیش بینی شده و از سال آینده این پارک دارای بودجه و اعتبار مستقل خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات