امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 23rd, 2024 9:35 | کد خبر : 24686 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سلامت، امنیت و مشارکت گسترده هدف مشترک تمامی دست اندرکاران انتخابات است

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: سلامت، امنیت و مشارکت گسترده هدف مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت و بازرسی در انتخابات است.

مغانه آنلاین- جمعه۰۴-۱۲-۱۴۰۲

جابر جهان بین در جلسه با سرناظران، هیات نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان پارس آباد با اشاره به امانت بودن رای ملت، اظهار کرد:  اصل بی طرفی و اجرای قانون و صیانت از آرای انتخاباتی هدف مشترک هیات های اجرایی و نظارت و بازرسی است.

وی به شفافیت وظایف هر هیات در قانون اشاره کرد و افزود: تمامی آموزش های لازم برای عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در مراحل مختلف ارائه و مانور های مشترک شبیه سازی انتخابات با موفقیت اجرایی شده است‌.

رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از پیش بینی ۱۳۹ شعبه اخذ رأی و زیرساختهای مخابراتی و پشتیبانی خودرویی و لجستیکی و امنیتی لازم خبر داد و تاکید کرد: همه چیز برای حضور گسترده مردم پای صندوقهای رأی در ۱۱ اسفند و مایوس کردن دشمنان و جشن بزرگ سیاسی ایران اسلامی آماده است.

جهان بین با اشاره به کینه توزی دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب و اسلام همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب و کشور هستند که حضور و مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات