امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 16th, 2024 4:42 | کد خبر : 24675 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رسانه‌ها برای برگزاری پرشور انتخابات رسالت سنگین دارند

دادستان عمومی و انقلاب بیله‌سوار مغان با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: رسانه‌ها و فعالان مجازی در برگزاری پرشور انتخابات رسالت سنگینی دارند.

مغانه آنلاین- جمعه۲۷-۱۱-۱۴۰۲

رحیم جنگجو در جمع فعالان مجازی و رسانه‌ای این شهرستان بر لزوم رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی ناظر بر فضای مجازی ، انصاف و واقع بینی تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها باید از انتشار مطالبی که رنگ و بوی تبلیغات زودهنگام دارد ، پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه فضا باید به گونه‌ای باشد که همه بتوانند در راستای پیشرفت کشور و منطقه نقد کنند،اظهار کرد: مدیران فضای مجازی در خصوص درج اخبار چه درست و چه کذب مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

دادستان عمومی و انقلاب بیله‌سوار خواستار رعایت اصل بی‌طرفی و ضوابط انتخاباتی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور شد و تصریح کرد: انتقادات باید منطبق با واقعیت باشد و در کنار آن اقدامات خوب و سازنده هم مطرح شود و این موضوع قطعا در دیدگاه افراد تأثیرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار مغان هم در این نشست گفت: به‌رغم وجود برخی مشکلات در جامعه که در سایر کشورهای جهان هم وجود دارد ما در مدت ۴۵ سال ره صدساله پیمودیم و عقب‌ماندگی‌های سال‌های گذشته در سایه پیشرفت‌های فعلی کشور ما غیرقابل مقایسه است.

علی پناهی ادامه داد: جای تاسف است که گاهی برخی‌ها تفاوت نقد منصفانه و تخریب را نمی‌دانند و در مسیر و خواسته دشمنان گام برمی‌دارند و این در حالی است که دشمنان با آلوده کردن فضا از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر قدرت ملی است، اضافه کرد: دشمن انتخابات ایران را رصد می کند و اگر مجلس قوی ایجاد نکنیم دشمن برای اقدام علیه کشور جرات خواهد یافت و هر قدر ما عقب‌نشینی کنیم بر ما تسلط خواهد یافت و مشکلات بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار بر لزوم هوشیاری فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در این زمینه تاکید کرد و خواستار شفاف‌سازی ، تلاش برای تحقق اهداف جهاد تبیین شد و تصریح کرد: زمانی در نظام اسلامی ما جهاد مسلحانه بود ولی امروز جهاد تبیین مطرح است و این جهاد جزو سلاح‌های مورد نیاز فضای مجازی و رسانه است و فعالان این عرصه باید نقد منصفانه را از تخریب تشخیص بدهند تا سرنخ دست دشمن نیافتد.

وی همچنین خواستار شناساندن و معرفی افراد اصلح در انتخابات و تلاش برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات