امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : دسامبر 10th, 2016 1:50 | کد خبر : 20096 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دو مسؤول ارشد اقتصادی در استان اردبیل به انفصال از خدمت محکوم شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دو مسؤول ارشد اقتصادی استان به دو سال انفصال از خدمت محکوم شدند.

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس٬ ناصر عتباتی صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه دولت و بخش خصوصی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل جلوگیری از اجرای قانون، دو مقام ارشد اقتصادی به انفصال از خدمت در مناصب دولتی محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد هم‌اکنون با قرار وثیقه آزاد هستند،گفت: از فعالان اقتصادی و مردم می‌خواهیم اگر موردی از طرف مسؤولین در مورد عدم تمکین و اجرای قانون وجود دارد، اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت پیگیری و در صورت لزوم با شخص متخلف برخورد قانونی انجام گردد.

عتباتی افزود: بانک‌ها و فعالان اقتصادی باید در جامعه احساس امنیت داشته باشند تا چرخه اقتصادی استان در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

عتباتی با اشاره به حوادثی که در تابستان امسال برای یکی از گردشگران در شهر سرعین اتفاق افتاده بود اظهار داشت: نباید با عدم رعایت قوانین و استانداردهای بسیار ساده، هزینه سنگینی بر فضای گردشگری استان تحمیل نمائیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پایان گفت: از تمامی مسؤولان و نمایندگان استان انتظار داریم که با راحت‌سازی قوانین در حمایت حداکثری و قانونی از فعالان اقتصادی کوشا باشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات