امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : مارس 1st, 2016 2:15 | کد خبر : 17182 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دور دوم انتخابات مجلس را پرشورتر از مرحله اول برگزار خواهیم کرد

فرماندار پارس آبادمغان گفت: دور دوم انتخابات مجلس دهم را انشاالله پرشورتر و بهتر از مرحله اول در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار برگزار می کنیم.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به رغم تبلیغات سوء و منفی دشمنان، مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار با شور و شعور و اشتیاق خاصی در انتخابات هفتم اسفند ماه شرکت کردند.
وی با قدردانی از عوامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این دو شهرستان اظهار کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با کمترین مباحث و مسائل و مشارکت بیش از ۷۷درصدی مردم در این حوزه برگزار شد.
صمدی با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های منحصر به فرد پارس آباد مغان اضافه کرد: در این منطقه مرزی به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان اردبیل، نبود بسیاری از امکانات و زیرساخت ها کاملاً محسوس و ملموس است.
فرماندار پارس آباد، فقدان صنایع تبدیلی و تکمیلی، به خصوص صنایع وابسته به کشاورزی و دامپروری را از مشکلات و موانع پیش روی توسعه این شهرستان عنوان و بیان کرد: با اولیت بندی نیازها و مشکلات و طرح های مورد نیاز شهرستان، به موازات برنامه پنجساله توسعه برای از میان برداشتن این معضلات و عملیاتی کردن پروژه ها برنامه ریزی خواهیم کرد تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود و آنچه که مستحق است به آن دست پیدا کند.
وی با اعلام اینکه به هیچ وجه درصدد حفظ میز و پست و مقام نبوده و نیستم و به این منطقه و خطه تعلق خاطر دارم، افزود: با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات منطقه و حمایت های مسوولان منطقه، استان و کشور، در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت و توسعه روز افزون این شهرستان تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به تعطیلی و رکود چندین کارخانه و واحد صنعتی در این شهرستان اظهار کرد: حمایت واقعی از بخش کشاورزی و سرمایه گذاران بخش خصوصی تاثیر زیادی در فعال سازی این کارخانه ها و رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه دارد.
وی خبرنگاران و رسانه ها را مهم ترین حلقه واسط بین مردم و مسوولان و زبان گویای مردم دانست و از آنان خواست با اطلاع رسانی صحیح و به موقع عملکرد و خدمات دستگاه های اجرایی و انتقال کاستی ها و مشکلات مردم به مسوولان، در حل معضلات و نیازهای منطقه و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه، کمک حال مسوولان باشند.

اخبار مرتبط

نظرات