امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 11th, 2015 6:35 | کد خبر : 14215 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خیرین، انجمن حمایت زندانیان پارس آبادمغان را یاری کنند

امام جمعه پارس آباد گفت: خیرین و افرادی که تمکن مالی دارند انجمن حمایت زندانیان این شهرستان در کمک به محکومان جرایم غیر عمد و خانواده های آنان یاری کنند.

به گزارش روز یکشنبه مغانه، حجت الاسلام سید سعید رشادی در دیدار مدیر عامل واعضای کمیته اقتصادی انجمن حمایت زندانیان پارس آبادمغان افزود: وقتی فردی وارد زندان می شود، خانواده و بستگان او گناهی ندارند که نان آور خود را از دست داده اند و ما وظیفه داریم به کمک و یاری خانواده زندانیان بشتابیم.
وی با اشاره به اینکه خانواده زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند تاکید کرد، تلاش های انجمن بایستی در بحث ایجاد منابع مالی در جهت کمک به خانواده زندانیان و فرزندان آنان با جدیت و شتاب بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز نقش مشارکت عمومی در جبران نارسایی ناشی از زندانی شدن افراد باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: جامعه باید از خانواده زندانیان به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی که متوجه این خانواده هاست حمایت کند.

وی، گسترش اختلافات خانوادگی، افزایش اعتیاد و طلاق و جرایم ناشی از زندانی کردن افراد را از تبعات اجتماعی زندانی شدن هر فرد در جامعه عنوان کرد.

وی بیان کرد: همه ما باید برای رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم و نسبت به خانواده زندانیان که در معرض آسیب‌های روحی، اجتماعی، عاطفی و روانی قرار دارند، مراقبت ویژه داشته باشیم.

رشادی گفت: اهتمام به امور مسلمانان از وظایف ماست و دستگاه‌های اجرایی به سهم خود‌ در راستای کمک به خانواده زندانیان گام بردارند.

وی با بیان اینکه مال و ثروت افراد متعلق به آنها نیست افزود: افراد غنی و ثروتمند باید از مال خویش برای کمک به افراد نیازمند و رفع مشکلات آنها استفاده کنند تا خداوند نیز به مال آنها برکت و افزونی ببخشد.

به گفته وی، انجمن حمایت از زندانیان مسئولیت سنگینی برای تکسین آلام روحی، روانی و معنوی خانواده زندانیان و کمک رسانی به آنها دارد.
رشادی ضمن قدردانی از تلاش انجمن حمایت از زندانیان پارس آباد در خدمتگزاری به خانواده زندانیان، خواستار همکاری و مساعدت بیش از پیش افراد خیر و نهاد ها در این زمینه شد.
وی خرید حدود پنج هزار تن ذرت علوفه ای از کشاورزان در راستای حمایت از انجمن حمایت از زندانیان و کشاورزان پارس آباد را یک حرکت و گام ارزشمند از سوی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دانست و از مدیر عامل این بنگاه عظیم اقتصادی تشکر و قدردانی کرد.
مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد نیز گفت: برای کمک به زندانیان و خانواده محکومان جرایم غیر عمد برنامه های متعددی از قبیل اخذ رضایت شکات، برگزاری جشن گلریزان،ارائه تسهیلات و کمک های بلاعوض ارائه میشود.

علی حبیب پور، عملکرد کمیته اقتصادی انجمن حمایت زندانیان پارس آباد را برای رسیدن به درآمد پایدار خوب توصیف و از همکاری تنگاتنگ و حمایت های خوب “اروجعلی محمدی” مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قدردانی کرد.

IMG_0178

اخبار مرتبط

نظرات