امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 10th, 2016 5:15 | کد خبر : 16008 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیش از ۱۹هزار کارت مبادلات مرزی در پارس آبادمغان صادر شد

فرماندار پارس آباد گفت: تا کنون افزون بر ۱۹هزار کارت الکترونیکی مبادلات مرزی برای مرزنشینان این شهرستان صادر شده است.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز یکشنبه در جلسه ساماندهی تعاونی های مرزنشینان پارس آباد افزود: با احتساب سرپرستان خانوار و افراد تحت تکفل آنها، در مجموع حدود ۶۵هزار نفر در این شهرستان دارای کارت الکترونیکی مرزنشینان هستند.

وی با بیان اینکه دولت برنامه ها و طرح های مهمی برای افزایش درآمد و بهبود وضع معیشت مرزنشینان در دست اقدام دارد، ادامه داد: کارت مبادلات مرزی می تواند در تامین بخشی از مصارف معیشتی و نیازمندیهای مرزنشینان نقش اساسی ایفا کند.

وی از فعالیت چهار تعاونی مرزشنیان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تعاونی مرزنشینان با هدف رونق و توسعه فعالیت های اقتصادی خانوارهای ساکن در مناطق مرزی و درآمدزایی آنها تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: متقاضیان ساکن در مناطق مرزی می توانند با ارائه تاییدیه از بخشداری تابعه و تحویل مدارک لازم به دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت کارت الکترونیکی مرزنشینان ثبت نام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

pepan

که چی بشه..چند ساله گرفتیم داره کنج خونه هوا می خوره…

بردیا

استفاده نشده تاریخ انقضاعش تموم شده کجا باید برم برای تعویض

عبدالهی

مغانه باتشکر لطفاً پیگیری کنید کی برای مزنشینان بخش پارس آباد هم کارت میدهند حقیقتاً بخاطر اینکه کارت برای ما صادر نشد به همین خاطر به دورغ اعلام کردبم ساکن یکی از روستا های هسیم حال اینکه به خدا خانه ما از آن روستا به مرز نزدیکتر است خواهشاً پیگیری کنید مسئولان چرا کاری می کنند تا مردم دروغ گو به بار بیان