امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آوریل 18th, 2021 7:01 | کد خبر : 24103 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بستری ۷۰بیمار کرونایی در بیمارستان پارس آباد

فرماندار پارس آباد با اشاره به نگران‌کننده بودن آهنگ رشد مبتلایان به بیماری کرونا و بستری‌ها در پارس آباد گفت: رکورد آمار بستری در بیمارستان شهدای پارس آباد از زمان شیوع این ویروس شکست و به بیش از ۷۰بیمار رسید.

مغانه آنلاین- یکشنبه۲۹-۰۱-۱۴۰۰

ابراهیم امامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس آباد افزود: متأسفانه در روزهای اخیر به علت رعایت نکردن پروتکل‌ها و موازین بهداشتی، تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در این منطقه روندی افزایشی داشته است.

وی همچنین با ابراز نگرانی از اوج گیری کرونا و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهدای پارس آباد، از تدارک و آماده سازی بیمارستان ارس، درمانگاه سپاه و آموزش و پرورش و نیز برخی سالن های ورزشی برای پذیرش و بستری بیماران کرونایی خبر داد.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، موثرترین و کم هزینه ترین راه پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره انتقال است، ادامه داد: به علت وخامت اوضاع باید هر واحد صنفی به یک پایگاه سلامت تبدیل شود.

فرماندار پارس آباد همچنین حمایت از تولید و سرمایه گذاران و کارآفرینان را از سیاست های دولت عنوان و بر حفظ تولید و توسعه اشتغالزایی واحدهای فعال، بازگرداندن واحدهای راکد به مدار تولید و نیز رفع موانع ومشکلات واحدهای نیمه فعال تاکید کرد.

او با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های این شهرستان در بحث تولید، گفت: افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار، رشد وتوسعه و پیشرفت را به ارمغان می آورد.

امامی در ادامه، خودکشی، طلاق را اعتیاد از چالش های بحث آسیب های اجتماعی دانست و اضافه کرد: ریشه یابی، ارائه راهکار و برنامه ریزی مناسب و نیز مقابله با آسیب های اجتماعی از عوامل موثر در پیشگیری از جرم و آسیب در جامعه محسوب می شود.

وی با اشاره تبعات و پیامدهای متعدد و مخرب طلاق و با بیان اینکه حدود ۷۰درصد طلاق ها در پنج سال اول زندگی اتفاق می افتد، اظهار داشت: عمل به آموزه های دینی و توصیه های دین مبین اسلام در همسر گزینی و الگوگیری از سیره عملی ائمه اطهار(ع) در مراحل مختلف زندگی باعث پایداری و تحکیم خانواده می شود.

امامی همچنین از افزایش آمار معتادان و کاهش سن اعتیاد در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: در اجرای طرحی اجتماعی ۳۵معتاد متجاهر در این شهرستان جمع آوری و به کمپ بازپروری منتقل شدند.

او با اعلام اینکه با جمع آوری معتادان، آمار سرقت نیز کاهش یافته است، گفت: آموزش خانواده و برگزاری طرح آموزش مهارت های زندگی برای دانش آموزان از راهبردهای اصلی در پیشگیری از اعتیاد است.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات