امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 13th, 2017 6:45 | کد خبر : 21882 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برخورد با مخلان آسایش مردم در پارس‌آباد تشدید می‌شود

فرماندار پارس‌آباد مغان گفت: برخورد با افرادی که در این شهرستان مرزی سبب از بین رفتن آسایش مردم شوند، تشدید می‌شود.

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی  اظهار داشت: با رانندگانی که برای مردم مزاحمت و آلودگی صوتی و حرکت‌های نمایشی و مارپیچ در محله‌ها و خیابان ایجاد می‌کنند به طور گسترده برخورد خواهد شد.

وی در خصوص خیابان‌ها که پارکینگ اختصاصی مغازه‌داران شده است، افزود: عده‌ای با تصرف معابر و اماکن عمومی و حتی خیابان اصلی از پارک و عبور و مرور مردم جلوگیری می‌کنند که در این زمینه شهرداری‌ها وظیفه دارند نسبت به آزادسازی و پاکسازی معابر و جلوگیری از هر گونه سد معبر اقدام کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد از خرید تضمینی گندم از تاریخ ۲۳ خرداد ماه در این منطقه خبر داد و گفت:  خرید تضمینی گندم از کشاورزان شهرستان پارس‌آباد در ۱۲ مرکز خرید تضمینی گندم با قیمت ۱۳ هزار ریال از تاریخ اعلام شده آغاز می‌شود.

صمدی با بیان این که همزمان با برداشت کلزا، کار خرید تضمینی این محصول در مرکز خرید به صورت شبانه‌روزی شروع شده است، بیان کرد: به ازای هر کیلوگرم محصول تحویلی کلزا ۲۷ هزار و ۸۳۰ ریال به کلزاکاران در شهرستان پارس‌آباد پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص عملیات اجرایی بهسازی باند فرودگاه پارس‌آباد اظهار کرد:‌ زیرساخت‌ها و عملیات اجرایی بهسازی باند فرودگاه پارس‌آباد و عملیات آخرین لایه آسفالت تکمیل شده  و با اتمام خط‌کشی و رنگ‌آمیزی باند و فلایت چک دستگاه‌های کمک ناوبری  فرودگاه آماده افتتاح خواهد بود.

فرماندار شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان بیان کرد: با رفع برخی نواقصات و کمبودها امکان نشست و برخاست هواپیماهای  سنگین در فرودگاه پارس‌آباد مغان فراهم می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارس‌آباد افزود: با اتمام عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد برای تجهیز و بهره‌برداری به دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تحویل داده شد.

صمدی در خصوص روند عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پارس‌آباد اظهار کرد: عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب پارس‌آباد در بخش ابنیه بالای ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان این که تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد مغان از سال ۸۶ شروع شده و بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه اختصاص یافته است، گفت: هم‌اکنون برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز نیاز است.

فرماندار شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان افزود‌:  تمامی سازه‌های فرآیندی از جمله هوادهی، تلغیظ لجن، ته‌نشینی ثانویه، ساختمان‌های پمپاژ، کلرزنی و ابنیه جانبی و بهره‌برداری احداث شده و قسمتی از تجهیزات نیز خریداری و نصب شده است.

جمشید کریمی

اخبار مرتبط

نظرات

صالح

با تشکر از فرمایشات فرماندار محترم ,محله کمپ پارس یا کوی فدک ,یکی از محلاتی است که شبانه روز مورد مزاحمت رانندگان جوان قرار دارد با پخش صدای موسیقی بلند در نیمه شب و روز ها با سرعت سرسام آور موجب سلب آسایش روحی روانی مردم ساکن این محلات شده اند وخواهش ما این است با عوامل این مزاحمت های خودرویی که عمدتا جوان هستند را بگیرند و آسایش را به مردم این محلات برگردانند.