امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 16th, 2017 8:31 | کد خبر : 22369 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

افتتاح اولین مرکز اجتماع درمان مدار TC استان در پارس آباد

اولین مرکز اجتماع درمان مدار “TC” استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در روستای اولتان شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

در این مرکز که بیستمین مرکز “TC” کشور محسوب می شود، مراجعه کنندگان به صورت اقامتی و طولانی مدت فرآیند بهبود از مواد مخدر را ادامه می‌دهند و با ایجاد یک محیط عادی شیوه‌های جدید مقابله با مشکلاتشان را نیز یاد می‌گیرند.

دکتر براتی رئیس مرکز توسعه امور پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح این مرکز گفت : خدماتی که در این مرکز ارائه می شود کمک خواهد کرد مردم ،خانواده ها و خود افرادی که تمایل به ترک دارند ، در آرامش و آسایش باشند .

وی افزود : از دیدگاه دیگر وجود این گونه مراکز در مناطق مرزی و دور افتاده می تواند در آرامش و اطمینان بقیه مناطق استان و کشور تاثیر عمده ای داشته باشد به همین لحاظ یکی از اهداف و سیاست های سازمان بهزیستی کشور فعال کردن این قبیل خدمات در مناطق دور افتاده است .

صمدی فرماندار پارس آباد نیز گفت : برای راه اندازی این مرکز ۷۰ میلیون تومان در سال ۹۵ اختصاص یافته بود و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه سال ۹۶ به این امر اختصاص یافته است تا با تکمیل و توسعه کارگاه های مربوط شاهد بهره برداری بهینه از این مرکز باشیم .

منبع: صداو سیما

اخبار مرتبط

نظرات