امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : دسامبر 15th, 2018 7:47 | کد خبر : 23114 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

آغاز نام نویسی ترم زمستان کانون زبان ایران در پارس آباد

مدیر کانون زبان ایران شعبه پارس آبادمغان گفت: با پایان دوره پاییزه و همزمان با سراسر کشور، ثبت نام کلاس های کانون زبان در این شهرستان برای ترم زمستان شروع شده است.

“بهرام جسور اجیرلو” در گفت و گو با مغانه آنلاین با بیان اینکه نام نویسی از زبان آموزان تا تاریخ بیستم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: زبان آموزان می توانند با مراجعه به سامانه کانون به نشانیwww.ilireg.ir با وارد کردن شماره زبان آموزی در قسمت نام کاربری و کدملی در قسمت رمز عبور، نسبت به پرداخت اینترنتی شهریه، خرید کتاب و ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: افرادی که اولین بار قصد ثبت نام و استفاده از کلاس ها را دارند باید ابتدا با مراجعه حضوری به این مرکز، شماره زبان آموزی دریافت و سپس از طریق سامانه کانون زبان ایارن ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه کانون زبان ایران، اولین و معتبرترین مرکز آموزش زبان در خاورمیانه و وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد، افزود: علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند برای ثبت نام و بهره مندی از کلاس های کانون در این شهرستان تا قبل از انقضای مهلت تعیین شده اقدام کنند.
وی از آغاز کلاس های ترم زمستان از اول دی خبر داد: کلاس های خواهران و برادران در این شعبه به صورت مجزا و در یک فضای مناسب و با استفاده از اساتید برجسته و دوره دیده کانون زبان ایران برگزار می شود.

به گفته وی علاقه مندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۷۲۱۶۱۱ و یا مراجعه حضوری به کانون زبان ایران مرکز پارس آباد واقع در اداره مخابرات مرکزی(شهید قندی)- جنب مدرسه دخترانه عفت، اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنند.

جسور گفت: فعالیت کانون زبان ایران شعبه پارس آباد در تابستان سال ۹۰ با سه کلاس شروع شده که با استقبال خوب شهروندان و زبان آموزان این تعداد به ۴۲کلاس با حدود ۶۰۰زبان آموز دختر و پسر رسیده است.

او همچنین از جذب مدرس زبان انگلیسی در بهمن ماه خبر داد و اضافه کرد: کانون زبان از بین برادران و خواهران واجدشرایط و مسلط به زبان انگلیسی در پارس آباد و شهرستان های مختلف کشور از طریق آزمون سراسری، مربی زبان انگلیسی جذب خواهد کرد.

وی افزود: شرکت کنندگان در آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی در صورت کسب نمره لازم و احراز شرایط، گزینش و پذیرفته خواهند شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات