امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 4th, 2014 9:54 | کد خبر : 3250 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

واحدهای صنفی فروشنده مواد محترقه در پارس آباد پلمب می شود

اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی پارس آباد در اطلاعیه ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تهیه و عرضه کننده مواد محترقه در این شهرستان تعطیل و پلمب می شود. به گزارش روز سه شنبه مغانه، در این اطلاعیه که در اکثر فروشگاه ها و واحدهای صنفی منطقه نصب شده، آمده است: در راستای صیانت […]

اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی پارس آباد در اطلاعیه ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تهیه و عرضه کننده مواد محترقه در این شهرستان تعطیل و پلمب می شود.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، در این اطلاعیه که در اکثر فروشگاه ها و واحدهای صنفی منطقه نصب شده، آمده است: در راستای صیانت از امنیت اخلاقی و اجتماعی و به منظور تامین آسایش و امنیت شهروندان، به کلیه واحدهای صنغی فعال در سطح شهرستان پارس آباد ابلاغ می گردد از تهیه، توزیع، خرید، فروش، عرضه هرگونه مواد محترقه و منفجره و همچنین از فروش هرگونه مواد اولیه که در ساخت ترقه های دست ساز کاربرد دارد خودداری کنند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است، در صورت تخلف و تخطی واحدهای صنفی، بر اساس قانون نظام صنفی نسبت به پلمب و تعطیلی محل اقدام و با متصدی واحد صنفی متخلف برابر قانون و بدون اغماض رفتار خواهد شد.  

در بخش دیگری از این اطلاعیه از عموم شهروندان خواسته شده است در صورت مشاهده هرگونه مواردی در این زمینه، مراتب را به منظور رسیدگی، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110و یا با شماره تلفن های 7226666و7232300 به اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی پارس آباد گزارش دهند.

این اطلاعیه می افزاید: با افرادی که به بهانه شادی کاذب با پرتاب مواد محترقه و آتش زا موجب نارضایتی مردم و سلب آسایش عمومی شوند برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات