امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 10th, 2024 3:59 | کد خبر : 24755 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۴۰تن میوه شب عید در بیله سوار عرضه می شود

فرماندار بیله‌سوار مغان از توزیع ۴۰ تن میوه شب عید با نرخ ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در این شهرستان مرزی خبر داد.

مغانه آنلاین- یکشنبه ۲۰-۱۲-۱۴۰۲

صاحبعلی اصغری با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای تامین و توزیع میوه شب عید و کارگروه نظارتی شهرستان بیله سوار اظهار کرد: در هفته پایانی سال ۲۵ پرتقال تامسون و ۱۰ تن سیب قرمز در ۲ نقطه از شهر بیله‌سوار ، ۲ مرکز در جعفرآباد و ۶ مرکز در روستاهای بابک ، انجیرلو ، گوگ تپه ، شورگل ، روح ندی و فودلاقویی این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به فعال شدن گروه‌های نظارتی برای تنظیم بازار و نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان گفت:برای جلوگیری از هرگونه اجحاف به شهروندان، نظارت بر فعالیت میوه فروشی‌ها ، شیرینی فروشی‌ها ، مراکز عرضه گوشت ، مرغ فروشی‌ها ، بازارچه‌ها و واحدهای صنفی تشدید شده است.

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: برای تامین اقلامی از جمله مرغ ، شکر و گوشت قرمز هم تمهیداتی اتخاذ شده و با شروع ماه مبارک رمضان میزان توزیع مرغ در بیله‌سوار به هشت تن در روز می‌رسد.

اصغری همچنین از توزیع ۲۰ تن شکر برای واحدهای صنفی از جمله فطیرپزی‌ها ،شیرینی فروشی‌ها و بستنی فروشی‌ها و نیز ۱۵ تن بین واحدهای صنفی برای تامین نیازهای مردم خبر داد و گفت: توزیع مرغ ، شکر و برنج در مناطق محروم روستایی این شهرستان در اولویت خواهد بود.

وی نصب برچسب روی کالاها را الزامی دانست و افزود: بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و تعزیرات با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

نظرات