امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 21st, 2018 7:30 | کد خبر : 22982 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ورود مدیران به مسائل حاشیه ای بالاترین خیانت به مردم است

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه با وجود تلاش ها و کارهای انجام شده، این شهرستان با مشکلات و نارسایی های عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، گفت: بستر و زمینه برای تلاش مضاعف و خدمت رسانی بیشتر در منطقه فراهم است و معتقدیم در چنین وضع و برهه ای، مسوولی که وارد مسائل حاشیه ای شود بالاترین خیانت را در حق مردم مرتکب شده است.

علی علایی عصر امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه آنلاین افزود: عرصه برای خدمات رسانی و تامین آسایش و رفاه شهروندان و نیز پیگیری مطالبات منطقه بسیار وسیع و گسترده است از این رو کم کاری و ورود مدیران دستگاه ها به دسته بندی های جناحی و سیاسی و مسائل حاشیه ای،هیچ سودی جزء عقب ماندگی و افزایش بار مشکلات و معضلات منطقه و ایجاد شکاف و افتراق و انشقاق در جامعه ندارد.

وی با بیان اینکه همه باید دست در  دست هم و پرهیز از اختلاف و دودستگی، روحیه امید و نشاط را در بدنه جامعه تزریق کنیم، ادامه داد: با افترا و تهمت، شایعه سازی و ایجاد تفرقه و حواشی نمی توان در مسیر خدمت به مردم گام برداشت زیرا این کارها که به اعتقاد ما آب به آسیاب دشمن ریختن است، وقت و انرژی مسوولان دستگاههای اجرایی را هدر داده و نفعی برای مردم دربرنخواهد داشت.
وی با اعلام اینکه مردم ولی نعمتان مسوولان هستند، تاکید کرد: مدیران باید با عمل دقیق به وظائف محوله و خدمت رسانی بی منت و نیز همت و تلاش شبانه روزی و بی وقفه، به دنبال گشودن گره از مشکلات مردم و منطقه باشند.

او همچنین با اشاره به دغدغه ها،سیاست ها و برنامه های دولت در بحث اشتغال گفت: در این راستا نزدیک یک هزار میلیارد ریال برای اشتغال حدود یک هزار و ۵۵۰نفر برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

علایی با بیان اینکه بیمارستان ۱۶۰تخت خوابی پارس آباد در شرف بهره برداری و افتتاح است، بیان داشت: با بهره برداری از این طرح ملی، حدود ۵۰۰نفر عمدتاً بومی و در تخصص ها و رشته های مختلف در این بیمارستان استخدام خواهند شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات